۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین بانک‌ها ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستند/ بانک‌ها دریافت اقساط را تا سه ماه به تعویق بیندازند
کد خبر: ۳۴۰۶۹۲ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

بانک‌ها ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستند/ بانک‌ها دریافت اقساط را تا سه ماه به تعویق بیندازند

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: تمام بانک‌ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و باید دریافت اقساط را تا سه ماه به تعویق بیندازند.

بانک‌ها ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستند/ بانک‌ها دریافت اقساط را تا سه ماه به تعویق بیندازند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: تمام بانک‌ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و باید دریافت اقساط را تا سه ماه به تعویق بیندازند و تماس با مشتریان برای پرداخت سریع‌تر اقساط و برداشت از حساب‌ها منافی با مصوبات ستاد بوده و اقدام مواردی که این نکات را نقض کنند پیگیری می‌شود.

وی درباره بازگشت ساعات اداری استان به روال گذشته ابراز کرد: ما در استان ملزم به مراعات مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم و باتوجه به موقعیت قزوین و قرار گرفتن در محل تلاقی قم، البرز، تهران، گیلان و مرکزی که از استان‌های درگیر با کرونا هستند آماده بودن ارگان‌ها ضرورت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: باتوجه به گسترده بودن شیوع بیماری، همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لازم است، از این رو باید تمام دستگاه‌ها آمادگی داشته باشند، البته مراکز پرتجمع مانند مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها، بانک‌ها و امور مالیاتی نیز برای کاهش مراجعه‌ها، وصول درآمد، عوارض و مالیات را به پس از عید موکول کرده‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اجرای خوب مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف از جمله کنترل مبادی ورودی، نظارت بر پمپ بنزین‌ها و بازار به همکاری دستگاه‌های متعدد از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و سایر موارد نیاز دارد، از این رو باید در آمادگی باشند و به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند.

وی افزود: البته به دستگاه‌های اجرایی اختیار داده شده که شرایط را برای افراد دارای سابقه بیماری و پرخطر و مادران دارای فرزند تسهیل کرده و با مرخصی، فعالیت شیفتی و دورکاری موافقت کنند و در این رابطه سخت گیری نداشته باشند.

حبیبی در پایان گفت: همچنین ابلاغ شده تا محیط‌های ادارات ضدعفونی و گندزدایی شود و این اقدامات و نظارت‌ها در دست انجام بوده، البته کار بسیار گسترده است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان