۰۷/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین ۳۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی مقابله با کرونا فعالیت خود را آغاز کردند
کد خبر: ۳۴۰۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۷:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین:

۳۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی مقابله با کرونا فعالیت خود را آغاز کردند

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: باتوجه به شیوع کرونا فعالیت قرارگاه جهادی مقابله با کرونای بسیج دانشجویی از امروز آغاز شده و ۳۰۰ نفر در قالب ۲۰ گروه جهادی به انجام فعالیت‌ها می‌پردازند.

۳۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی مقابله با کرونا فعالیت خود را آغاز کردند

سید محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: باتوجه به ورود ویروس کرونا به کشور و درگیری استان‌های مختلف با آن، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ذیل بسیج دانشجویی قزوین در قالب کارگروه‌های محتوایی و آموزش بهداشت، مطالبه گری، رسانه و اقدام میدانی شکل گرفت.

وی ادامه داد: فعالیت قرارگاه از امروز آغاز شده و 20 گروه جهادی در ایستگاه‌های سلامتی که در شهرستان قزوین از طریق معاونت بهداشت در اختیار ما قرار گرفته به انجام فعالیت‌هایی از قبیل آموزش بهداشت و پیشگیری، تست تب، آموزش مشاوره و روانشناسی و طب سنتی می‌پردازند.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: 300 جهادگر برای فعالیت اعلام آمادگی کرده و در مکان‌های تعیین شده و پرتردد از جمله میدان مینودر، میدان تهران قدیم و مقابل پایانه مسافربری، میدان انگور در دوراهی همدان، ایستگاه راه آهن و دروازه رشت حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این گروه‌های جهادی عنوان کرد: توزیع اقلام ضدعفونی در مناطق محروم روستایی و کم برخوردار، معرفی نیروی کادر تخصصی پزشکی به مراکز بهداشت و بیمارستان‌های درنظر گرفته شده برای کرونا و ضدعفونی مکان‌های عمومی از جمله اقدامات گروه‌های جهادی است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در کارگروه فضای مجازی مطالبه گری از مدیران و مسئولان مرتبط با این حوزه انجام می‌شود، همچنین تولید و توزیع محتواهای آموزشی و بهداشتی و ارائه گزارشات و اخبارها و ارتباط با صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در فضای مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: جهادگران ضمن راهنمایی، تب سنجی و پاسخ به سوالات و مشاوره افراد مراجعه کننده به ایستگاه‌های سلامت را به ماندن در منزل و خارج نشدن از خانه دعوت می‌کنند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان