۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین درباره لغو «خندوانه» نورزوی/ چرا رامبد راه بهتر را انتخاب نکرد؟
کد خبر: ۳۴۰۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

درباره لغو «خندوانه» نورزوی/ چرا رامبد راه بهتر را انتخاب نکرد؟

مجری خنداونه که در برنامه اش همیشه شادی برنامه را با مردم تقسیم می کرد و از حس وطن دوستی حرف میزد و خود را فردی به ظاهر عاشق ایران معرفی می کرد حال چه شده است که دیگر این شادی را با مردم کشورش تقسیم نمی کند مگر این برنامه برای شادی مردم ساخته نشده است.

درباره لغو «خندوانه» نورزوی/ چرا رامبد راه بهتر را انتخاب نکرد؟
 
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین؛حسام زبیراوی نوشت: رامبد جوان مجری برنامه خنداونه در پستی در صفحه اینستاگرام خود ساخت این برنامه را به زمان دیگری موکول کرد این در حالی است که مدیران سیما وعده پخش نوروزی این برنامه را به مخاطبان تلویزیون داده بودند اما مجری خندوانه وعده این برنامه را برای روز‌های بهتر می دهد.
 


آغوش باز مدیران تلویزیونی
چرا مدیران تلویزیون آغوششان برای چنین افرادی که شهرت و محبوبیت خود را مدیون ایران هستند و به خودشان را علی ظاهر وطن دوست نشان می دهند اما رفتاری دیگر از خود نشان می دهند باید دوباره باز باشد و به آنها آنتن داده شود مجری که در برنامه خود آهنگ «ایران ایران ایران تو رو دوست دارم» را می خواند اما بچه خود را در کانادا به دنیا می آورد.

رامبد جوان با تمام حواشی که در به تولد فرزند خود در کانادا داشت به ایران بازگشت و حال تمام شعارهایی که در برنامه خندوانه در مورد ایران و حس وطن دوستی که به آن نشان می داد زیر سوال رفته اما دوباره مدیران صدا و سیما آنتن تلویزیون را برای ساخت فصل بعدی خندوانه به او هدیه دادند.

خندوانه با تمام حواشی بالا و پایینی که داشت یک برنامه موفق در قاب تلویزیون بود که توانست مخاطبان زیادی را پای خود بنشاند و هر فصل با ایده های جدیدتر مخاطبانش را با خود همراه کند. درست است که خندوانه در مقاطعی دچار تکرار شد اما توانست با ایده های جدیدتری مانند جناب خان و مسابقاتی مثل ادابازی و استندآپ کمدی از دام تکرار فرار کند دور شود.

پس از پایان فصل ششم خندوانه مخاطبان این برنامه منتظر فصل بعدی این برنامه بودند تا ببینند که رامبد جوان برای این فصل چه ایده ای دارد اما مخاطبان خندوانه حواشی این مجری که در بین فاصله فصل بعدی برای این مجری به وجود آمد را فراموش نمی کنند.

 خندوانه با تصمیم مدیران سیما قرار بود که عید نوروز مهمان خانه های بینندگان تلویزیون شود اما رامبد جوان در پستی از منتفی شدن این برنامه خبر داد.

دلیل لغو برنامه خندوانه از سوی رامبد جوان
می توان چالش کرونا را مهمترین دلیل رامبد جوان برای عدم پخش خندوانه دانست که حضور شرکت‌کننده، میهمان و مخصوصاً تماشاگر را در این برنامه مشکل‌ساز کرد در حالی که محور این برنامه به شرکت کنندگان و تماشگران آن است و حضور تماشاگران است که به این برنامه جذابیت خاصی داده است.

این برنامه بارها نشان داده است که نتیجه تلاش یک گروه است که خندوانه توانسته است مخاطبان زیادی داشته باشد و رامبد جوان به تنهایی نمی تواند این برنامه را به جلو ببرد و حضور جناب خان،مهمانان و شرکت کنندگان است که این برنامه را برای مخاطب جذاب کرده است و رامبد جوان هم خودش می داند که دست تنها و بدون حضور تماشاگر این برنامه نمی تواند برای مخاطب آن جذابیت گذشته را داشته باشد.

اما رامبد جوان به عنوان مجری خنداونه و یک هنرمند اگر واقعا دغدغه شاد کردن مردم را در این شرایط داشت می‌توانست چند قسمت اول فصل جدید را با هنرنمایی های خودش و با ایده ای جدید استارت بزند و شادی را که هدف اصلی این برنامه است در این شرایطی که خودش می گوید از مردم دریغ نکند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان