۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۸۰ هزار بسته آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا توزیع شد
کد خبر: ۳۴۰۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

۸۰ هزار بسته آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا توزیع شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از توزیع ۸۰ هزار بسته آموزشی، برای افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.

۸۰ هزار بسته آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا توزیع شد

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین از توزیع 80 هزار بسته آموزشی، برای افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، در سطح استان خبر داد و گفت: این تعداد مواد آموزشی در قالب فیکسچر، تیربُرد، بنر، پوستر و پمفلت، پس از طراحی و چاپ، در سطح شهر نصب شد.

وی افزود: فایل‌های طراحی شده، برای اطلاع رسانی بیشتر، در اختیار استانداری، شهرداری، سپاه، سازمان فرهنگی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری قرار گرفت.

 نصب مواد آموزشی در ادارات، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: برای افزایش آگاهی کارمندان در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس، تعدادی زیادی پوستر و مواد آموزشی برای توزیع در ادارات استان به استانداری ارسال شد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی بانک‌ها و تعدادی از سازمان‌ها نیز مواد آموزشی در اختیار آن ها قرار گرفت همچنین با همکاری سازمان حمل و نقل شهری، تعداد یک هزار پوستر آموزشی برای نصب در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ارسال و پمفلت‌های آموزشی برای توزیع بین مسافران در اختیار این سازمان قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: علاوه بر طراحی، چاپ و نصب این مواد آموزشی، از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی نیز به طرق مختلف از قبیل انجام مصاحبه با پزشکان متخصص عفونی، تهیه نماهنگ‌های آموزشی، برگزاری مسابقه با موضوع کروناویروس استفاده شده است.

ارداقیان اضافه کرد: در این مدت، برای 60 هزار تن از شهروندان، پیام‌های آموزشی در خصوص کرونا در قالب چهار پیامک ارسال شد.

وی در پایان گفت: برگزاری نشست زنده با حضور معاون بهداشتی برای پاسخ به سوالات خبرنگاران و عموم مردم در شبکه‌های اجتماعی، ارسال متون آموزشی برای استفاده در صدا و سیما و استفاده از ظرفیت این سازمان و سایر رسانه‌های محلی برای اطلاع رسانی صحیح و موثر، تهیه گزارش و انجام مصاحبه با سرپرست دانشگاه، معاونان بهداشتی، غذا و دارو و نماینده معاون درمان در برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی، بارگذاری مطالب آموزشی در شبکه‌های اجتماعی و اطلاع رسانی به منظور استفاده از این فضا برای افزایش آگاهی مردم از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان