۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بسیج تمام امکانات و توان جامعه ورزشی استان برای مقابله با ویروس کرونا
کد خبر: ۳۴۰۵۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

بسیج تمام امکانات و توان جامعه ورزشی استان برای مقابله با ویروس کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی امکانات، نیروی انسانی و توان جامعه ورزش و جوانان استان را به منظور مقابله با ویروس کرونا در اماکن ورزشی بسیج کرده‌ایم.

بسیج تمام امکانات و توان جامعه ورزشی استان برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ عباس علایی مقدم در نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین که به منظور هماهنگی‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا در اماکن ورزشی دولتی و غیر دولتی برگزار شد؛ اظهار کرد: تمامی امکانات، نیروی انسانی و توان جامعه ورزش و جوانان استان را به منظور مقابله با ویروس کرونا در اماکن ورزشی بسیج کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به شرایط ویژه هفته پیش رو و حفظ سلامت جامعه ورزش، کلیه باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی تا پایان هفته جاری (16اسفندماه) تعطیل خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: بدیهی است طی این مدت اماکن و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل گوناگون ورزشی و امکانات بهداشتی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود تا زمینه سلامت جامعه ورزش و جوانان بویژه قهرمانان فراهم شود.

وی در ادامه به ضدعفونی ساختمان‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، اماکن و سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی اشاره کرد و افزود: در این خصوص فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و مواد ضدعفونی کننده و دستکش یکبار مصرف به منظور استفاده پرسنل و همچنین ارباب رجوع تعبیه شده است و این روند تا ریشه کنی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

علایی مقدم در پایان ضمن قدردانی از پرسنل خدوم و پرتلاش بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی ابراز امیدواری کرد با عزم ملی و جهادی که مسئولین خدمتگزار و ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی دارند؛در مقابل ویروس کرونا پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان