۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و اطلاع رسانی از صداوسیمای قزوین
کد خبر: ۳۴۰۵۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و اطلاع رسانی از صداوسیمای قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا وسیمای مرکز قزوین به اطلاع رسانی مسائل آموزشی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و هشدار و آرامش بخشی به مخاطبان برای آمادگی هرچه بیشتر جهت مقابله با این ویروس می‌پردازد.

آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و اطلاع رسانی از صداوسیمای قزوین

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر اطلاع رسانی و پخش برنامه تلویزیونی فرصت برتر با هدف تقطیع دروس آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم با تولید و پخش برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده همچون مسابقه تلفنی «ستاره‌ها» برنامه‌های خود را روی آنتن می‌برد.

وی افزود: در ایام پیش رو برنامه‌های صبحگاهی«صبح بخیر قزوین»، خانواده «رنگ زندگی»، اذانگاهی «تا آسمان» و شبانگاهی «چهلستون» نیز در فواصل مختلف به اطلاع رسانی مسائل آموزشی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری و هشدار و آرامش بخشی به مخاطبان برای آمادگی هرچه بیشتر جهت مقابله با این ویروس می‌پردازد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: رادیو قزوین هم بخش‌ها، میان برنامه‌ها و برنامه‌های تامینی مختص اطلاع رسانی به شنونده‌ها با موضوع پیشگیری و آموزش نحوه مبارزه با ویروس کرونا را در برنامه‌های تولیدی و در تمام برنامه‌های زنده صبحگاهی و شبانگاهی در دستور کار دارد.

وی عنوان کرد: پخش پیام‌های اطلاع رسانی با همین موضوع در برنامه «روی خط باشید»، گفتگو با مسئولین به نسبت اقتضاء برنامه در خصوص اطلاع رسانی لحظه به لحظه و دقیق از اخبار ستاد ملی مبارزه با کرونا و اخبار پیرامون رویدادها و تعطیلی‌ها انجام می‌شود و در برنامه «کلبه مهر» هم به موضوعات پزشکی مرتبط با کرونا پرداخته می‌شود.

اکبری اظهار کرد: پخش هر روز گزارش خبری با موضوع کرونا، ارتباط زنده در هر بخش خبری با ستاد پیشگیری و اطلاع رسانی به مردم در بخش گفتگوی خبری ساعت 20، تولید و پخش گفتگوی ویژه خبری به صورت زنده با همین موضوع با دعوت از مسئولین امر بخشی از برنامه‌های معاونت خبر این مرکز در این ایام خواهد بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت فضای مجازی نیز با تهیه و تولید پادکست پیرامون شیوع و مبارزه با کرونا در قالب موشن گرافیک، تولید اینفوگرافیک راه‌های پیشگیری و علائم بیماری کرونا، تولید گزارش تصویری با عنوان حقایقی درباره کرونا در قالب عکس نوشت و بازتولید و انتشار برنامه تلویزیونی فرصت برتر با هدف تقطیع دروس آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تمامی بسترهای مجازی به این امر می‌پردازد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان