۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امدادرسانی به ۷۰۴ حادثه دیده در ۴۸ ساعت گذشته
کد خبر: ۳۴۰۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۸ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کرد

امدادرسانی به ۷۰۴ حادثه دیده در ۴۸ ساعت گذشته

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به ۷۰۴ حادثه دیده در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

امدادرسانی به ۷۰۴ حادثه دیده در ۴۸ ساعت گذشته

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به پوشش امدادی 20 حادثه در طول 48 ساعت گذشته توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اقدام به امدادرسانی به 704 حادثه دیده کردند.

وی در ادامه افزود: در این بازه زمانی حوادث جاده‌ای، سیل و آبگرفتگی، برف و کولاک و ریزش آوار، 7 مورد عملیات رها سازی صورت گرفت که 21 مصدوم در پی داشت که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان 7 نفر به مراکز درمانی منتقل و 2 نفر سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: بارش باران و برف در استان علاوه بر اینکه سبب شادمانی مردم شد باعث ایجاد برخی مشکلات از جمله آب گرفتگی منازل برخی از شهروندان شد که در 48 ساعت گذشته نیاز به امدادرسانی بیشتری احساس شد به همین دلیل جمعیت هلال احمر استان به یاری شهروندان شتافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از 25 واحد مسکونی در روستاهای اک شهرستان تاکستان، روستاهای شنبرک و شهرستانک از توابع شهرستان بوئین زهرا و روستاهای شهرستان آوج و شهر معلم کلایه در الموت شرقی از جمله این اقدامات بود.

آصفی به شاخص‌ترین حادثه در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در برخورد زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودروی سبک و سنگین با یکدیگر در اتوبان تاکستان-زنجان حد فاصل سه راهی ضیاء آباد - ابهر که بر اثر وقوع برف و کولاک شدید رخ داد عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر ضمن رها سازی ۳۰ خودرو از برف و کولاک، ۲ نفر از مصدومین حادثه را پس از رها سازی توسط ابزارهای تخصصی نجات، به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان بیان کرد: امروز صبح نیز در حادثه برخورد ماکسیما، پژو 405 و تریلی که در کیلومتر 25 اتوبان قزوین-زنجان بعد از پل دولت آباد به وقوع پیوست نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان اقدام کردند که متاسفانه این حادثه 3 فوتی در برداشت و 2 نفر مصدوم که توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان