۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طی سال آینده نگاه ویژه‌تری به بحث مسکن خواهیم داشت
کد خبر: ۳۴۰۴۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۷ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

طی سال آینده نگاه ویژه‌تری به بحث مسکن خواهیم داشت

استاندار قزوین گفت: طی سال آینده نگاه ویژه‌تری در بحث مسکن خواهیم داشت به طوری که با مراوداتی که با وزیر کشور داشتیم بنا شد در کنار برج سازی به گسترش ارضی هم بپردازیم.

طی سال آینده نگاه ویژه‌تری به بحث مسکن خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، جلسه آغاز اجرای عملیاتی مجموعه 464 واحدی مجموعه سپاه استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور استاندار قزوین و مسئولان سپاه استان قزوین در مجموعه سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهار کرد: این اقدام سپاه بسیار ارزشمند است چراکه مسکن کارکنانی که معیشت پایینی دارند باید در اولویت قرار گیرند.

استاندار قزوین افزود: گام برداشتن در منافع پرسنل تمام دستگاه‌ها اقدام مناسبی است و موانع آن باید برطرف شود.

وی بیان کرد: امیدوارم که این حرکت توسط سازمان‌های دیگر انجام شود؛ روز گذشته هم در این خصوص جلسه ای با ارتش داشتیم؛ اگر بدانیم در جهت رفاه پرسنل انجام می‌شود از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: این پروژه ای که امروز کلنگ زنی می‌شود با کمک مجموعه سپاه انجام خواهد شد و دعای خیر افرادی که از امکانات استفاده می‌کنند شامل حال آنها و مجموعه دولت که در جهت تسهیل گری تلاش می کنند خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی سال آینده نگاه ویژه‌تری در بحث مسکن خواهیم داشت به طوری که با مراوداتی که با وزیر کشور داشتیم بنا شد در کنار برج سازی به گسترش ارضی هم بپردازیم، چراکه نمی‌خواهیم قزوین هم مانند تهران ساخت و سازهای چند طبقه ای انجام شود.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید با نگاه متفاوت و رویکردهای جدیدتر راه و شهرسازی بتوانیم بخش‌هایی را به شهر قزوین و شهرهای اطراف که ظرفیت لازم را دارند برای ساخت و ساز مسکن طرح ملی الحاق کنیم.

وی ابراز کرد: طی این طرح از کارمندان و شرکت‌های تعاونی که تاکنون هیچ اولویتی و امتیازی نگرفتند حمایت می‌کنیم، اگرچه این حرکت در جهت حمایت از اقتصاد هم تاثیرگذار است چراکه هرچه صنعت ساختمان بیشتر شکل گیرد شرایط مناسبی برای اقتصاد و اشتغال فراهم می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: امسال رویکرد شورای عالی معماری شهرسازی تغییر پیدا کرده و با مراوداتی که با وزیر داشتیم بنا شد مسائل و مشکلات ناشی از ساخت و ساز برطرف شوند.

جمالی پور ادامه داد: در بخش بافت فرسوده هم باید رویکرد جدی تری صورت گیرد تا با ظرفیت‌هایی که وجود دارد در خود بافت مرکزی شهر قزوین برای ساخت و ساز استفاده کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات لازم در خصوص این واحدها داده می‌شود، گفت: خدا را شاکریم که امروز با این اقدام 464 نفر از خانواده‌های مجموعه سپاه صاحب واحد مسکونی می‌شوند و انشاءالله بتوانیم به سرعت و در کوتاهترین زمان قبل از سال 1400 انجام و تحویل داده شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان