۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح کنسلی بلیط بدون کسر جریمه به مرحله اجرا نرسیده است
کد خبر: ۳۴۰۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۶ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی قزوین:

طرح کنسلی بلیط بدون کسر جریمه به مرحله اجرا نرسیده است

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین گفت: اکنون طرح کنسلی بلیط‌های مسافران بدون کسر جریمه به مرحله اجرا نرسیده و شرایط کنسل کردن بلیط همچون گذشته و با درنظر گرفتن میزان جریمه اعمال می‌شود.

طرح کنسلی بلیط بدون کسر جریمه به مرحله اجرا نرسیده است

علی اصغر میرزا علی محمدی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره وضعیت سفرهای پایان سال  اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسافران می‌توانند بدون کسر جریمه بلیط‌های قطار و هواپیمای خود را کنسل کنند، این خبر درحالی منتشر شده که فقط یک صحبت بوده و عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: هنگامی که طرحی عملیاتی می‌شود مراتب آن طی بخشنامه به راه آهن‌ها، سازمان هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ می‌شود اما در این موضوع هنوز هیچ گونه بخش‌نامه‌ای ابلاغ نشده و همین عامل دفاتر مسافرتی را با بحران مواجه کرده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین ابراز کرد: با اجرایی شدن این طرح باید هنگام ورود سریال بلیط‌ها به سامانه هزینه کامل و بدون کسر جریمه به ما عودت داده شود، اما اکنون راه آهن و سازمان هواپیمایی کشوری برای کنسل کردن هزینه جریمه را کسر می‌کند و این عدم همخوانی مصاحبه وزیر با عملیاتی شدن طرح، دید مسافران را به دفاتر مسافرتی منفی کرده و کوتاهی را از جانب این واحدها می‌دانند.

وی در پایان گفت: مسافران باید اطلاع داشته باشند که دفاتر خدمات مسافرتی درباره حقوق مسافران هیچ گونه کوتاهی نمی‌کنند و در عمل کنسلی بلیط‌ها بدون کسر جریمه اجرا نشده و روند مانند قبل در جریان است.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان