۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سایه سنگین کرونا بر فضای ورزش استان قزوین
کد خبر: ۳۴۰۳۸۸ نویسنده: مهدی چگینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۶ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

سایه سنگین کرونا بر فضای ورزش استان قزوین

پس از صدور اطلاعیه «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» فدراسیون پزشکی ورزشی، مبنی بر لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری و محدودیت‌های خاص در روزهای آتی ورزشکاران، باشگاه‌ها و تیم‌های ملی دچار سردرگمی شده‌اند.

سایه سنگین کرونا بر فضای ورزش استان قزوین

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛____مهدی چگینی.

شیوع بیماری کرونا در ایران و محدودیت‌های اخیر برای حضور در اماکن ورزشی باعث شده برگزاری اردوی تیم‌های ملی، مسابقات باشگاه‌های کشور، تمرینات و اعزام تیم‌ها با اما و اگر مواجه شود.

پس از صدور اطلاعیه «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری و محدودیت‌های خاص در روزهای آتی ورزشکاران، باشگاه‌ها و تیم‌های ملی دچار سردرگمی شده اند.

ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه‌ شماره سه خود اعلام کرد، تمام مسابقات کشور در لیگ‌های مختلف ادامه می‌یابد ولی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

این در حالی است که تمامی مسابقات کشور از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز لغو شد، در همین راستا، تیم فوتبال کاسپین قزوین که میزبان رقابت‌های دسته دو باشگاه‌های کشور است، بدون تماشاگر در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان به مصاف شهرداری فومن می‌رود.

اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد ناشنوایان هم که قرار بود از امروز در رده‌های سنی امید و بزرگسالان در قزوین برگزار شود و جمعی از ملی پوشان به محل برگزاری اردو آمدند، لغو شد و به زمانی دیگر موکول شد.

از اردوی تیم ملی کاراته هم که بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری ملی پوشان قزوینی حضور دارند و به همراه سایر ملی پوشان خود را برای شرکت در رقابت‌های لیگ جهانی مهیا می‌کردند، لغو شد و ملی پوشان چهارشنبه برای شرکت در این مرحله راهی اتریش می‌شوند.

در دنیای توپ و تور هم قزوینی‌ها و سایر باشگاه‌های کشور از شیوع بیماری کرونا بی‌بهره نشدند و تمرینات تیم بسکتبال لیگ برتری شهرداری قزوین که قرار بود آخرین بازی خود در لیگ برتر را در بندر امام و برابر پتروشیمی برگزار کنند، برای در امان ماندن از کرونا، به خانه‌های خود بازگشتند که بیمار نشوند.

شاگردان علی موذن در تیم والیبال شهرداری قزوین هم که باید برای برگزاری دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ یک به کاشان سفر می‌کردند، با اعلام سازمان لیگ برابر تیم آران و بیدگل بازیشان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اما تیم‌ها، قهرمانان و ورزشکاران برای حضور در میادین مختلف مدت‌هاست تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشته‌اند و حامیان مالی در این مدت مخارج قابل توجهی را هزینه کرده‌اند و امروز با محدودیت‌هایی که شیوع بیماری کرونا برای این تیم‌ها و حامیان مالی آنها ایجاد کرده است نگرانی در حوزه ورزش احساس می‌شود که مسئولان باید برای این دغدغه و نگرانی نیز فکری اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/۵۰۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان