۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازیگاه‌های کودک و باشگاه‌ها تعطیل است/ لغو برگزاری کنسرت تا پایان سال در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۳۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۶ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

بازیگاه‌های کودک و باشگاه‌ها تعطیل است/ لغو برگزاری کنسرت تا پایان سال در قزوین

فرماندار قزوین گفت: تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و همایش‌ها و جلسات محدود می‌شود؛ اگر جلسات ضروری باشد فقط در فرمانداری برگزار می‌شود.

بازیگاه‌های کودک و باشگاه‌ها تعطیل است/ لغو برگزاری کنسرت تا پایان سال در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه شورای سلامت شهرستان قزوین با موضوع ویروس کرونا به ریاست محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین و با حضور افلاطونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان، بخشداران شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان قزوین در این جلسه اظهار کرد: کرونا ویروس با همه زیان‌ها و خطراتی که دارد یک حسنی در جامعه ایجاد کرد زیرا ما را وادار به رعایت بهداشت فردی کرد که شاید تبدیل به فرهنگ شود.

وی افزود: چند ماه پیش آنفلوآنزا بود که در شهرستان قزوین چندین نفر کشته شدند، اکنون عنوان عوض شده و ویروس کرونا با اسم جدید آمده و مردم را مورد خطر قرار داده است.

شفیعی تصریح کرد: از نظر پزشکان استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به کرونا تاثیرگذار نیست، استفاده از دستکش در پیشگیری از شیوع این ویروس بسیار اثرگذار است و باید تبلیغ شود تا همه از آن استفاده کنند، اگر دستکش در داروخانه‌ها به وفور یافت شود و استفاده از آن آموزش داده شود، از ماسک کاربردی‌تر است و استفاده از دستکش باید فرهنگ سازی شود.

فرماندار بیان کرد: تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و همایش‌ها و جلسات محدود می‌شود؛ اگر جلسات ضروری باشد فقط در فرمانداری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: اداره صمت، تعزیرات حکومتی و بهداشت باید بصورت روزانه بر رستوران‌ها و پزندگی‌ها نظارت کنند و با متخلفین برخورد کنند، سلامت جامعه با کسی تعارف ندارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: بازیگاه پارک الغدیر و بازیگاه کودک و مسابقات ورزشی و باشگاه‌ها باید تا پایان سال تعطیل شوند و در ملاقات عمومی بیمارستان‌ها محدودیت ایجاد شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان