۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی با عدم‌ شرکت در انتخابات حل نمی‌شود/ سرنوشت کشورمان را باحضور پرشور تعیین می‌کنیم
کد خبر: ۳۴۰۳۳۵ نویسنده: طاهره سادات موسوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ساعت: ۱۵:۴۷ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح قزوین از یازدهمین حضور؛

مشکلات اقتصادی با عدم‌ شرکت در انتخابات حل نمی‌شود/ سرنوشت کشورمان را باحضور پرشور تعیین می‌کنیم

مردم قزوین که از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند سهیم بودن در سرنوشت کشور و پایبندی به نظام و خون شهدا در هر شرایطی را علت حضورشان در انتخابات می‌دانند.

مشکلات اقتصادی با عدم‌ شرکت در انتخابات حل نمی‌شود/ سرنوشت کشورمان را باحضور پرشور تعیین می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ صبح جمعه دومین روز از اسفند ماه آغاز یک روز سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است و مردم برای تعیین سرنوشت خود و قرار گرفتن نمایندگان خود در خانه ملت به میدان می‌آیند.

همواره هر دوره از انتخابات با استقبال پرشور و حداکثری روبه‌رو می‌شود امسال اما در موقعیتی متفاوت قرار داریم، از یک طرف تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و از طرف دیگر شایعات و جو سازی‌ها برای عدم حضور در صحنه وجود دارد؛ البته ملت ایران با داشتن آگاهی و بصیرت علی‌رغم تمام شرایط موجود، حق خود را مطالبه می‌کنند.

در نخستین ساعت آغاز رای گیری در یکی از شعب اخذ رای حضور پیدا کردم، شهروندان قزوینی از همان ساعات ابتدایی برای انتخاب نماینده مورد نظر خود در صفوف رای گیری منتظر بودند.

در جمع این افراد حاضر شده و از آن‌ها درباره علت حضور و مطالباتشان از نمایندگان پرسیدیم.

یکی از افراد حاضر در شعبه رای‌گیری مسجد محمد رسول الله در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار می‌کند: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، عرفی و مدنی بوده و همچون تیری است که به قلب دشمن اصابت می‌کند، مردم ما همواره در آزمون‌های خود موفق عمل کرده و امروز نیز اگر افراد نسبت به نظام و انقلاب احساس تکلیف ملی می‌کنند باید در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: باتوجه به تورم، تحریم‌ها و تهدیدات دشمن در وضعیت اقتصادی مطلوبی قرار نداریم این موضوع به معنای عدم حضور در انتخابات نیست و رای دادن تایید اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت بوده و به داشتن مجلس قوی کمک می‌کند که آن‌ها می‌توانند اقتصاد را به سمتی هدایت کنند که استقلال را حفظ کرده و بر تولید ملی تاکید کنند.

یکی دیگر از شهروندان قزوینی ابراز می‌کند: مطالبه من از نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند، تعهد داشتن به نظام اسلامی، ولایت و طراحی قانونی است که با آن معیشت و اقتصاد که با بحران مواجه شده بهبود پیدا کند، در این راستا تاکید بر داشته‌های داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از حاضرین در مسجد محمد رسول الله درباره علت حضورش می‌گوید: علی‌رغم ناراحتی‌ها از وضعیت موجود، شرکت در انتخابات تکلیفی است که به خاطر رهبر و خون سردار سلیمانی آن را انجام می‌دهم.

وی با اشاره به پیام حضور حداکثری به دشمن ابراز می‌کند: حضور در صحنه انتخابات به دشمن اعلام می‌کند که در کار ما دخالت نکن و اگر سر جای خود ننشینی حتما تودهنی خواهی خورد.

وی درباره مطالبه خود از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند؛ می‌گوید: گفتن حق، جلوگیری از رانت و دزدی، عمل کردن به عنوان یک شیعه و سرافرازی کشور از جمله مواردی است که انتظار دارم نماینده مجلس به آن پایبند باشد.

یکی دیگر از افراد حاضر پای صندوق‌های رای عنوان می‌کند: با حضور پای صندوق‌های رای است که می‌توان در آینده و سرنوشت کشور سهیم بود و در حل مشکلات کمک کرد.

این شهروند قزوینی ادامه می‌دهد: نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند، صرف نظر از اینکه از چه طیفی است باید دغدغه تمام مردم را داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان قزوینی عنوان می‌کند: لازم است هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی برای حفظ نظام و جلوگیری از نفوذ دشمن در انتخابات شرکت کنیم، همچنین حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی است که باید همه به آن ملتزم باشیم.

وی ادامه می‌دهد: تو دهنی به امریکا مهم‌ترین پیام ملت غیور ایران به جهان است تا بگوییم ما امام خود را تنها نگذاشته و پای انقلاب ایستاده‌‌ایم، درواقع ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما نه تنها مشکل با رای ندادن حل نمی‌شود بلکه حضور هر کدام از ما در انتخابات و به خصوص حضور و انتخاب آگاهانه برای فرد اصلح، انقلابی و پایبند به انقلاب منجر به ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد شد.

شهروند دیگری بیان می‌کند: برای سهیم بودن در سرنوشت کشور و ورود فرد صالح و شایسته به مجلس که به نمایندگی از ملت برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرد باید در انتخابات حضور داشت، همچنین این مشارکت وظیفه‌ای شرعی و بنا به فرموده رهبری که یک جهاد است.

وی ادامه می‌دهد: مهمترین پیام حضور حداکثری به خارج و داخل این است که هنوز مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده و اجازه نمی‌دهند خون شهیدان به‌واسطه تبلیغات افراد معاند که همیشه آشکارا دشمنی خود را نشان داده‌اند پایمال شود.

این شهروند قزوینی تاکید می‌کند: با ورود فرد شایسته به مجلس، با تصمیمات درستی که اتخاذ می‌شود، مشکلات باوجود تحریم‌ها کاهش می‌یابد و حداقل انتظار ما از نماینده روراستی و صداقت با ملت است.

یکی دیگر از افراد حاضر در شعبه اخذ رای بیان می‌کند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور در انتخابات وظیفه‌ای دینی و حقی مدنی است و با حضور در انتخابات به همه دنیا و منافقان ثابت می‌کنیم پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستیم و خون شهیدان عزیزمان را پایمال نخواهیم کرد.

وی ادامه می‌دهد: اگر در انتخابات حضور داشته و به گفته رهبر فرزانه انقلاب فرد شایسته، انقلابی، پای کار و غیر وابسته به غرب را انتخاب کنیم مشکلات اقتصادی نیز به مرور زمان حل خواهد شد؛ زیرا اگر افراد شایسته در مجلس حضور داشته باشند در وضع قوانین منافع مردم را بر منافع فردی ترجیح داده و جلوی بسیاری از اختلاس‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی گرفته می‌شود.

یکی دیگر از شرکت کنندگان بیان می‌کند: وظیفه انسانی هرکس ایجاب می‌کند تا در انتخابات شرکت کند و با این حضور در صحنه به دشمنان ثابت می‌کنیم که با وجود همه سختی و مشکلات پشت هم را خالی نمی‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: شاید با رای ما افرادی درست و شایسته انتخاب شده و بتوانند مشکلات اقتصادی جامعه را تا حدودی حل کند.

و اما در پایان گفتنی‌ است؛ این حضور که تا ساعات پایانی شب ادامه خواهد داشت، بار دیگر به تمام جهان نشان داد که ایرانیان مردمانی هستند متفاوت که در تمام شرایط و سختی‌ها در صحنه حاضر شده و از آرمان‌های خود پشتیبانی و دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان