۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بالگردها و نفربرهای ارتش برای تسهیل انتخابات در مناطق صعب‌العبور آماده هستند
کد خبر: ۳۴۰۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین:

بالگردها و نفربرهای ارتش برای تسهیل انتخابات در مناطق صعب‌العبور آماده هستند

مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در استان قزوین ۲۱۳ روستا در مناطق صعب‌العبور قرار دارند که برای آن‌ها هفت فروند بالگرد، چهار مورد نفربرهای ارتش و ۲۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین درنظر گرفته شده تا درصورت لزوم از آن‌ها استفاده شود.

بالگردها و نفربرهای ارتش برای تسهیل انتخابات در مناطق صعب‌العبور آماده هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان در استانداری اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در سطح کشور مدیریت بحران در کنار سایر کمیته‌ها در ستاد انتخابات قرار گرفت؛ چراکه احتمال بارش و کولاک وجود داشت.

وی اذعان کرد: استان دارای هفت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که شامل 1300کیلومتر راه اصلی و پنج هزار و 700 کیلومتر راه‌های فرعی است؛ همچنین 213 روستای صعب العبور در استان قرار دارد که 120 مورد آن در شهرستان قزوین واقع شده است.

مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: در راستای برگزاری بهتر انتخابات 190دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و ماشین آلات راه سازی و 40دستگاه نیز از طرف شهرداری‌ها و بخش خصوصی و در مجموع 220 دستگاه جهت پشتیبانی در راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند تا در شرایط لازم از آن‌ها برای بازگشایی راه‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حوزه بحران بدترین حالت‌ها پیش بینی شده و تاکنون هیچ جاده مسدودی نداریم و به همین جهت تلاش‌های راهداری و دیگر موارد امدادی در راستای بازگشایی راه‌ها تا شب گذشته قابل تقدیر است و اکنون تمام صندوق‌ها مستقر بوده و رای گیری در حال انجام است.

وی اعلام کرد: دو فروند بالگرد هلال احمر و یک فروند اورژانس و یک فروند نیز از استان تهران اعزام و مستقر شده، همچنین سه فروند نیز از طرف پایگاه هوانیروز و چهار مورد از نفربرهای ارتش نیز در اختیار ما قرار گرفته تا در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنیم.

مهدیخانی در پایان گفت: جلساتی با فرمانداری‌ها نیز برگزار شده و تمهیداتی اندیشیده شده تا ماشین آلاتی که به مناطق صعب العبور اعزام می‌شوند، از تمام تجهیزات زمستانی برخوردار باشند، در پایان امیدواریم نتیجه رای گیری باعث شیرین کام شدن مردم کشور باشد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان