۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۵ درصدی قزوین در انتخابات/ غفلت از حضور حداکثری مردم خسارت‌بار است
کد خبر: ۳۴۰۳۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین اعلام کرد

پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۵ درصدی قزوین در انتخابات/ غفلت از حضور حداکثری مردم خسارت‌بار است

استاندار قزوین گفت: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد؛ چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارآمد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.

پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۵ درصدی قزوین در انتخابات/ غفلت از حضور حداکثری مردم خسارت‌بار است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور در حاشیه رای گیری انتخابات مجلس در مسجد محمد رسول الله(ص) قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر یک حماسه بزرگ در کشور ما درحال شکل گرفتن است که این اقدام با حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح رقم می‌خورد.

وی افزود: انتخابات همواره نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد و انتخابات مجلس به خاطر اهمیت آن در ریل گذاری امور کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار قزوین گفت: امام خمینی(ره) فرمودند "میزان رای ملت است" و با توجه به اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، بتوانیم یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت محور و فساد ستیز تشکیل دهیم که بتواند در کنار قوه سه گانه بار مهم قانون گذاری را بر عهده بگیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مجلس باید کمک کند تا کشور در شرایط امروز که دشمن برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی بسیج شده نیز بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها روی پای خودش بایستد و نظر و خواست مردم را محقق کند.

جمالی پور ادامه داد: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارامد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.

وی تاکید کرد: از آحاد مردم و تک تک جوانان بویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنم امروز پای صندوق‌های رای بیایند و اصلح‌ترین افراد را انتخاب کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در قزوین ظرفیت فراهم است؛ چراکه کاندیدای متنوعی داریم و امیدواریم با انتخاب بهترین‌ها از بین کاندیدا بتوانیم به تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر کمک کنیم تا بتواند خواست مردم و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را محقق کند.

راه نجات کشور وحدت و حضور در انتخابات است

این مقام مسئول بیان کرد: از آحاد مردم دعوت می‌کنم در دقایق اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به دقایق پایانی موکول نکنند لذا امیدوارم مردم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به خوبی اجرا کنند تا با تشکیل مجلس کارآمد بتوانیم در جهت رفع محرومیت‌ها و اشتغال زایی در سطح استان تلاش کنیم.

جمالی پور یادآور شد: علی رغم اینکه دشمن در جهت کمرنگ کردن انتخابات تلاش می‌کرد، دیدیم که در ساعات اولیه مردم از هر جناح سیاسی و سلیقه‌ای به پاس خون شهدا، آرمان‌های امام و در راستای منویات رهبری پای صندوق رای آمدند و یک حماسه بزرگ خلق کردند.

وی اضافه کرد: علی رغم مشکلات معیشتی و اشتغال و مشکلات دیگری که با خباثت دشمن بوجود آمده اما مردم آگاه هستند که راه نجات، عزت و سرفرازی کشور وحدت و انسجام ملی و ایستادن پای آرمان‌‌ها و حضور در انتخابات است.

استاندار قزوین ابراز کرد: از مردم استان قزوین دعوت می‌کنم برای عزت و اقتدار کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان به طور حداکثری پای آرمان‌های انقلاب بایستند تا با انتخاب مجلس کارآمد، ریل گذاری خوبی برای حرکت‌های توسعه‌ای کشور شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: ملاک انتخابم باتوجه به تعهد، تدین، تخصص، عقل گرا بودن، احساسی نبودن و اختلاف افکنی نکردن، وحدت گرا بودن و توجه به انسجام ملی و منافع نظام، دوری از خودخواهی و منفعت طلبی است.

جمالی پور یادآور شد: ما امروز به مجلسی نیاز داریم که عصاره فضایل و عاقل باشد؛ چراکه با احساسی عمل کردن، جناحی و جریانی بودن، دعوا و مرافعه و تهمت زدن نمی‌توان کشور را اداره کرد؛ کاندیداها باید بتوانند از اعتمادی که به آن‌ها داریم به بهترین نحو برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کنند.

وی در پایان گفت: ما در استان قزوین پیش‌بینی می‌کنیم که میزان مشارکت مردم بالای 65 درصد باشد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان