۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتخابات برای کشور و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان تهدید است
کد خبر: ۳۴۰۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین در خصوص انتخابات؛

انتخابات برای کشور و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان تهدید است

در بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین آمده است: انتخابات برای کشور و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان ما یک تهدید بوده و نشان دهنده ی عزم و اقتدار ملت ایران است.

انتخابات برای کشور و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان تهدید است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ کانون فرزندان شهید استان قزوین در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرد. 

در این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌فرمایند"حضور در انتخابات مجلس وظیفه شرعی، ملی انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است. انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخشی در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود."

این بیانیه می‌افزاید: مردم شریف و انقلابی استان حضور گسترده و پر شور شما در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات بسزایی خواهد شد، با توجه به شرایط حساس کنونی کشور که دشمنان قسم خورده با تبلیغات و تلاش‌های گسترده کمر همت به کمرنگ جلوه دادن حضور بی نظیر و تحسین برانگیز مردم ولایتمدار میهن اسلامی ایران در مسئله تشییع شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته‌اند ما فرزندان شهید استان قزوین بابت بصیرت و ولایتمداری جهت حضور در مناسبات بوسه بر دستان پر مهر و اراده‌های آهنین شما می‌زنیم و سر تعظیم فرود می‌آوریم و خدا را شاکریم.

این بیانیه عنوان می‌کند: اولا انتخابات برای کشور ما و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان ما یک تهدید است. ثانیا نشان دهنده ی عزم و اقتدار ملت ایران است و ثالثا خود انتخابات حل کننده ی بسیاری از مشکلات بین المللی ما است؛ پس ایجاد یک مجلس قوی ارتباط مستقیم با کیفیت انتخاب دارد. در رابطه با کیفیت انتخاب نمایندگان مجلس باید خصوصیاتی را که از دیدگاه مقام معظم رهبری حائز اهمیت می‌باشد را مدنظر قرار دهیم:
۱. مومن باشد یعنی کسانی را انتخاب کنید که دارای ایمان باشند و وسوسه‌ها در آنها اثر نمی‌گذارد.
۲.انقلابی باشد واقعا به معنای واقعی کلمه دل به انقلاب داده باشند و آن را پذیرفته باشند.
۳.شجاع باشند یعنی از حرف زدن علیه فلان قدرت خارجی نمی‌ترسند.
۴.دارای روحیه جهادی باشند یعنی شب و روز نشناسند (مثل سردار دلها)
۵.کارآمد باشند.
۶.به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشند. کشور ما به عدالت احتیاج دارد حال که جمهوری اسلامی این پرچم را بلند کرده است نگذاریم این پرچم بخوابد.

این بیانیه در پایان تصریح می‌کند: کانون فرزندان شهید استان قزوین که یک سازمان مردم نهاد مستقلی است و هیچ گونه وابستگی به احزاب و گروه‌ها و یا جریانات سیاسی ندارد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند را بر خود واجب و لازم می‌داند و از همه ی اقشار مختلف مردم استان به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران جهت حضور گسترده و انتخاب خوب دعوت به عمل می‌آورد.
و من الله توفیق

روابط عمومی کانون فرزندان شهید استان قزوین

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان