۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قزوین بیانیه‌ای را صادر کرد
کد خبر: ۳۴۰۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قزوین بیانیه‌ای را صادر کرد

در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قزوین به منظور دعوت از عموم مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات بیانیه‌ای را صادر کرد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قزوین بیانیه‌ای را صادر کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین به منظور دعوت از عموم مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات یازدهمین دروه مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند98 منتشر شد.

در این بیانیه آمده است:

هرچه حضورمردم در پای صندوق ها بیشتر باشد، مجلس قوی تر است.(مقام معظم رهبری)

امت حزب الله و غیور ایران اسلامی و مردم شریف، مؤمن و عزیز استان قزوین، خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیگری به دست آمده تا با حضور گسترده و انتخاب صحیح، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم.

بی شک، انقلاب اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی شما مردم فهیم از گردنه‌های سخت گذر نموده و در آینده نیز چنین خواهد بود و همان گونه که امام بزرگوارمان فرمودند «میزان رأی ملت است»، همه توفیقات و دستاوردها با حضور شما مردم عزیز و آگاه به دست آمده است.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه دانشگاهی در این شرایط سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت‌های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور دعوت می‌کند تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پرافتخار اقتدار ملی و ظهور ایران قوی گام بردارند.

امید است همه با هم، رسالت تاریخی، ملی و دینی خود را، چون گذشته، پاس بداریم و با رأی برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص‌های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، مجلسی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهیم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان