۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مردم با حضور حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را به رخ جهانیان می‌کشند
کد خبر: ۳۴۰۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را به رخ جهانیان می‌کشند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشیم.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را به رخ جهانیان می‌کشند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی امروز(چهارشنبه) در جمع شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی یکی از جمع‌هایی است که برای حضور بین آن‌ها برنامه ریزی می‌کنم، قرارگاه مجموعه‌ای با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشا اثر است که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در پنج کارگروه به مردم انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق‌بخشی، تعمیق ارزش‌های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: احیای ارزش‌های دینی، اقامه نماز و زنده نگه داشتن مساجد از جمله کارهای خیلی مهم ائمه جماعت روستا است؛ مساجد سنگر اصلی انقلاب اسلامی هستند و نباید خالی از جوانان و نوجوانان باشد و شیطان با ابزار پرجاذبه و وسوسه کننده، هیجانی و تحریکی با ذهن مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و به دنبال دور کردن مردم از مساجد و ارزش‌های دینی است.

وی افزود: وظیفه ائمه جماعات روستا در خنثی سازی خدعه‌های شیطان سنگین‌تر می‌شود و باید تلاش مضاعف داشته باشند و در خصوص مسئله‌گویی، ترغیب مردم به انتخاب مرجع تقلید و آشنایی مردم با قرآن و نهج البلاغه و سایر موارد برنامه ریزی کنند.

30 درصد جمعیت قزوین، روستانشین هستند

این مقام مسئول عنوان کرد: حضور نیروهای قرارگاه در موارد مختلف بویژه استقرار ائمه جماعات در روستاهایی با خانواده کم در دورافتاده‌ترین نقاط یکی از اقدامات موثر قرارگاه است.

وی در ادامه بیان کرد: از ویژگی‌های دیگر قرارگاه پیشرفت و آبادانی، انجام اقدامات متناسب با بوم روستا و منطقه، اقتضایی عمل کردن، خلاقیت و ابتکار در کار داشتن است.

شاهرخی اذعان کرد: خودکفایی روستاها در بعُد اقتصادی باید رونق بگیرد و خانوارهای ساکن روستا دستشان در جیب خودشان باشد و وابستگی به شهر به حداقل برسد، روستا باید تولید کننده بوده و محتاج شهر نباشد و تحقق این امر به اقتصاد کمک بزرگی می‌کند.

وی افزود: 30 درصد جمعیت قزوین روستانشین هستند و با تولیدکننده بودن تمام آن‌ها برکت و فراوانی بسیاری به وجود می‌آید.

این مقام مسئول گفت: یکی از آرزوهای ما تحقق تولید کننده بودن مردم روستا و رسیدن به خودکفایی است که در زمینه‌های تولید نان، روغن، تخم مرغ، گوشت، مرغ و سایر موارد به خودکفایی رسیده‌اند که البته بخشی از این اقدامات توسط قرارگاه در روستاها انجام شده و باید تلاش بیشتری کنیم تا این امر در همه روستاها فراگیر شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر قرارگاه پیشرفت و آبادانی تغییر سبک زندگی مردم است و این کار عظیمی به شمار می‌آید و خواستار رونق بیشتر این بخش در سال 99 هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشیم.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان