۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ فرد اصلح را راهی مجلس کنیم
کد خبر: ۳۴۰۲۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با صبح قزوین مطرح شد

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ فرد اصلح را راهی مجلس کنیم

جامعه ورزشی استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره ضرورت حضور در انتخابات گفتند و هم استانی‌ها را برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ فرد اصلح را راهی مجلس کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی و اجتماعی سال جاری به شمار می‌آید و شرکت آگاهانه و حضور حداکثری در آن دارای اهمیت بوده و ما را در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌کند.

باتوجه به اهمیت حضور پای صندوق‌های رای به سراغ تعدادی از ورزشکاران استان قزوین رفتیم و نظر آن‌ها را درباره حضور در انتخابات جویا شدیم.

امیررضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ اظهار می‌کند: تمام خواسته من از مردم و هم استانی‌ها دقت در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح است؛ چراکه با این کار آینده شهر و کشور را می‌سازیم و فرد انتخاب شده در داشتن شهر و کشور بهتر و کاهش سختی‌ها تاثیرگذار است.

این قهرمان کاراته استان قزوین اذعان می‌کند: با رای دادن اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و ثابت می‌کنیم که مردم ایران یکدست و متحد بوده و خودشان برای آینده و کشورشان تصمیم می‌گیرند که این امر دارای اهمیت است.

رامین رامندی یکی دیگر از ورزشکاران قزوینی است که به خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ می‌گوید: به‌عنوان یکی از اعضای جامعه ورزشی و یک جوان ایرانی از تمام مردم کشور و استان دعوت می‌کنم که محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته در دوم اسفندماه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با یک صدا و یک دل شدن به دشمن ثابت کنیم که نمی‌توانند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کنند.

این قهرمان سپک تاکرا می‌افزاید؛ باید با تحقیق بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده به فردی که از سابقه بیشتری در جامعه و مدیریت و توانایی برخوردار است، رای دهیم.

فاطمه خدابنده لو نیز یکی از بانوان ورزشکار قزوین است که در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ عنوان می‌کند: مسلما حضور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت کشور دارد و امکان انتخاب مسئولان پای صندوق‌های رای فرصت مناسبی به شمار می‌رود که با آن می‌توان مشکلات را کاهش داد؛ زیرا نمایندگان هستند که مشکلات ما را پیگیری و حل و فصل می‌کنند و از این رو انتخاب اصلح دارای اهمیت است.

این ورزشکار قهرمان قزوینی ادامه می‌دهد: صددرصد حضور مردم دارای اهمیت است، چرا که اگر من و دیگران در انتخابات شرکت نکنیم و صرفا درصد کمی حاضر باشند، هیچ انتخابی نداریم و ممکن است فردی که می‌خواهیم انتخاب نشود، درواقع برای تعیین سرنوشت خود باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان