۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دولت کنونی بی‌تدبیری و ناامیدی را به کشور تزریق کرد/ در گام دوم انقلاب باید به نیروهای انقلابی رای دهیم
کد خبر: ۳۴۰۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۸:۱۳ ↗ لینک کوتاه

کاندیدای قزوین در انتخابات مجلس:

دولت کنونی بی‌تدبیری و ناامیدی را به کشور تزریق کرد/ در گام دوم انقلاب باید به نیروهای انقلابی رای دهیم

کاندیدای قزوین در انتخابات مجلس با بیان اینکه دولت کنونی بی تدبیری و ناامیدی را به کشور تزریق کرده است، گفت: باید مجدد تفکر شهید رجایی را از این خطه کلید بزنیم و به کشور تزریق کنیم.

دولت کنونی بی‌تدبیری و ناامیدی را به کشور تزریق کرد/ در گام دوم انقلاب باید به نیروهای انقلابی رای دهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در همایش بزرگ شورای وحدت قزوین که شب گذشته در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال ۵۷ انقلاب کردیم و نظام اسلامی را که آرزوی همه مومنان بود را تاسیس کردیم که بر مبنای قوانین اسلام و ولی فقیه به مردم خدمت می‌کند.

وی افزود: برای اینکه سرباز و پیرو امام زمان(عج) و نیروی انقلابی باشیم نیازمند پرسشگری مردم هستیم که این مسئله برنامه‌ریزی شده تا در صورت افتخار وکالت مردم نیز هر سه ماه یکبار مورد پرسش قرار خواهیم داد.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس ابراز کرد: نظام اسلامی نیازمند دولت اسلامی است؛ لذا در گام دوم انقلاب باید به نیروهای انقلابی رای دهیم چراکه اگر نماینده نالایق را به مجلس بفرستیم فقر را نصیب فرزندان خود کرده‌ایم.

سیاهکلی عنوان کرد: در گذشته، قزوین قطب کشاورزی و صنعت بود اما امروز دیگر از این دو عنوان جز نام چیزی باقی نمانده است؛ اما آمده‌ایم تا به مردم بگوییم که نوبت اقتدار و رشد استان فرا رسیده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه ما شرمنده وضعیت معیشتی فرهنگیان هستیم، تصریح کرد: ما قدرتی را که در مجلس به دست می‌آوریم نیز برای ارتقاء و بهبود معیشت مردم هزینه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم استان قزوین رشد کند، با این سبک مدیریتی که وجود دارد میسر نمی‌شود؛ چراکه امروز قزوین استانی پایلوت و آزمایشگاهی برای کشور شده که برای ما ننگ و دشوار است.

سیاهکلی اذعان کرد: ما به جنگ مشکلات اقتصادی می‌رویم که این مسئله را باید از تهران درست کنیم؛ چراکه بودجه استان مناسب نیست و باید ابتدا اعتبارات را به قزوین تزریق کنیم.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه دولت کنونی بی تدبیری و ناامیدی را به کشور تزریق کرده است، ابراز کرد: باید مجدد تفکر شهید رجایی را از این خطه کلید بزنیم و به کشور تزریق کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه قوانین ما ایجابی نیست چراکه اگر قوانینی وضع شود که عامه مردم از آن منفعت نبرند، غلط است؛ ما قول می‌دهیم که قزوین علاوه بر قطب کشاورزی و صنعتی به قطب فناوری اطلاعات تبدیل شود.

انتهای پیام/ ۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان