۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حمایت قاطع فعالان فرهنگی و اجتماعی قزوین از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین
کد خبر: ۳۴۰۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۷:۳۴ ↗ لینک کوتاه

حمایت قاطع فعالان فرهنگی و اجتماعی قزوین از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین

جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی و جهادی بیانیه‌ای در مورد انتخابات منتشر کرده و حمایت قاطع خود از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین را اعلام کردند.

حمایت قاطع فعالان فرهنگی و اجتماعی قزوین از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی و جهادی بیانیه‌ای در مورد انتخابات منتشر کرده و حمایت قاطع فعالان فرهنگی و اجتماعی قزوین را از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین اعلام کردند.
 
در این بیانیه آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه انتخابات مجلس یازدهم و در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی ما جمعی از فعـالان فـرهنگی، اجتمـاعی، جهـادی دیدگاه خـود را به محضر مـردم عزیـز قـزوین می‌رسـانیـم:
 
1- اولویت اصلی ما انتخابات پرشـور برای تقویت اقتدار انقلاب اسلامی است واز همه جوانـان مومـن انقلابی تقاضامندیم توطئه دشمن و منـافقین برای دلسرد کردن مـردم بـرای شـرکت در انتخـابات را خنثی کنند. 
 
2- وظیفه خود می‌دانیم که مردم را نسبت به عواقب ورود مرعوبین و اشرافیت گرایان آگاه کنیم.
 
3- تجربه انتخـابات‌های گذشته ثابت کرد که تفرقه و تشتت عناصر معتقد انقلابی باعث ورود افـراد ضعیف و خـود باخته و صـاحبان خطـای محاسباتی به مهمترین مـرکز تصمیم گیـری یعنی مجلس شـورای اسلامی خواهد شد، لذا ما اصل وحدت را بر سایر مصالح ترجیح می دهیم.
 
4- ما به وحدت اعتقاد قلبی داریم، ولکن ضمن تشکر از زحمات شورای ائتلاف  به سازوکار و فرآیند ائتلاف و همچنین ورود برخـی افـراد بدون صلاحیت به گـردونه انتخـاب شوندگان انتقـاد جدی و امیـد به تصحیح و بازنگری بعد از انتخابات داریم و زمان حال را موقعیت مناسبی برای این امر نمی‌دانیم.
 
5- مـا بر اسـاس شـاخص‌های چون شجـاعت، تقـوا، ولایـت مـداری، تـوانمندی، پـاکدستی، سـاده زیستی و روحیه جهادی و با توجه به تاکید امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر ترکیب چهره جوان و با تجربه مجلس خانم دکتر محمدبیگی و آقای مهندس لطف الله سیاهکالی را برای نمایندگی مجلس معرفی می‌کنیم؛ البته حمـایت مـا مشروط به حرکت در مسیر گـام دوم انقلاب است و در صـورت تخلف بدون هیچ ملاحظه‌ای به وظیفه انقلابی و دینی خود عمل می‌کنیم. بدیهی است که حمـایت ما نـاظر به حال فعلی افـراد است.
 
6- امید است در صورت کسب رای اعتمـاد از سوی مردم، اولویت خـود را بر حل ریشه‌ای مشکلات و رفع عیوب ساختاری و قانونی کشور و نظارت دقیق قرار دهند و منافع انقلاب را فدای منافع شخصی، گروهی، حزبی و حتی شهرستانی نکنند.
ان شاء الله
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان