۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دعوت سازمان بسیج رسانه قزوین برای حضور مردم در انتخابات
کد خبر: ۳۴۰۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

دعوت سازمان بسیج رسانه قزوین برای حضور مردم در انتخابات

سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور حداکثری مردم و اصحاب رسانه در انتخابات مجلس شد.

دعوت سازمان بسیج رسانه قزوین برای حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور حدااکثری مردم و اصحاب رسانه در انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی شد.

در این اطلاعیه آمده است؛

بسمه تعالی
«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا » نساء 58

در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دیگر بار حماسه‌ای که نماد حركت اسلامى و سرمایه‌گذارى عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در 41سال گذشته، انتخابات شاخص و عَلَم نظام جمهوری اسلامی و یک پرچم افتخار در مسیر مردم سالاری دینی بوده است و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه‌های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

این بیانیه می‌افزاید: قطعا مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و استقامت كشور را در مقابل دشمنی‌ها، زیاد و بدخواهان را از طمع ورزیدن و فكر ضربه زدن و فساد و فتنه منصرف می‌كند.

مردم شریف استان قزوین به همراه دیگر هموطنان غیور و قهرمان ایران اسلامی که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّىِ» خود در انتخابات، بارها صحنه‏‌هاى عزت و عظمت آفریده و آگاهى و مسئولیت شناسى خود را آشکار نموده‌اند، هم اینک نیز براى انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى‏‌آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار نمایند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: پر واضح است اگر به ‌لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی که چاره مشکلات کشور را در داخل جست‌وجو می‌کنند، فسادستیز و به ظرفیت‌های داخلی عمیقاً باورمند، مردمی و به‌معنای واقعی کلمه وکیل المله هستند، شکل بگیرد، امید است سال‌های پیشِ‌رو، ضمن پیشرفت پرشتاب کشور آلام مردم به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت نیز آرام گیرد.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین، با تقدیر و سپاس از عموم هم استانی‌های عزیز و ملت رشید ایران که خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏ شکن آماده ساخته‌اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسى و حق‏ الناس از سوى کاندیداهاى محترم و هواداران آنها، از همگان دعوت مى‏‌کند تا با بینش، بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها به کسانی که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى و اصل مترقى ولایت ‏فقیه»، «تدین، درایت و مدیریت»، «داشتن روحیه انقلابی، جهادی و مرزبندی با دشمن»، «داشتن برنامه و کفایت» و نیز «کارآمدی و تخصص» از شایستگى بیشترى برخوردار هستند، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، مجلس آینده با پشتوانه قوى مردمی موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان