۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین موضوع دعوت از کاندیداها را تشریح کرد
کد خبر: ۳۴۰۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

در راستای انتشار برخی شایعات؛

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین موضوع دعوت از کاندیداها را تشریح کرد

در راستای انتشار برخی شایعات، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین موضوع دعوت از کاندیداها را برای شرکت در مناظره انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره‌ی مجلس تشریح کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین موضوع دعوت از کاندیداها را تشریح کرد

امیررضا بخشی‌پور درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین؛ درباره‌ی دعوت از کاندیدای یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی برای مناظره در دانشگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) برای برگزاری مراسم مناظره از شش کاندید منتخب یازدهمین دوره‌ی مجلس برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

وی افزود: در روزی که دعوت‌ نامه‌ها برای کاندیدای دوره‌ی یازدهم مجلس تنظیم می‌شد برخی کاندیداهای مطرح مثل اقای علیخانی هنوز عدم احراز داشت و ما کاندیداهای مطرح که صلاحیت آنها تایید شده بود را دعوت کردیم.

دبیر انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) استان قزوین اذعان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده دفتر انجمن اسلامی با دفتر اقای محمدی ایشان قصد حضور در مراسم را داشتند اما روز قبل حضورشان در مراسم را به علت برنامه‌ی طارم کنسل کردند.

وی گفت: سایر کاندیداهای دعوت شده علی رغم قول قبلی مبنی بر حضور در مناظره حتی تا روز قبل از برنامه عدم‌حضور خود را اعلام نکردند. این در حالی بود که طبق قرار قبلی تمامی تمهیدات برای حضور آنها و انجام مناظره در نظر گرفته شده بود.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: در روز مناظره تنها دو کاندیداهای دوره‌ی یازدهم در مراسم حضور یافتند و تنها یکی از کاندیدها نیز نیم‌ساعت پیش از آغاز مراسم عدم حضور خود را به علت تطابق مناظره با برنامه‌ی دیگر اعلام کرد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان