۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین كشف میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در تاکستان
کد خبر: ۳۴۰۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۵:۵۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

كشف میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از كشف بیش از ۶۰ هزار سيگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۷۰۰ پاکت "توتون" به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان تاکستان خبر داد.

كشف میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در تاکستان

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با پدیده قاچاق و دریافت خبری مبنی بر اينکه عده‌ای از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد يک محموله سيگار خارجی از مرزهای غربی و انتقال آن به استان‌های مرکزی كشور را دارند، در دستور کار كارآگاهان اداره مبازره با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسير تردد و نوع خودرو حامل کالای قاچاق شناسایی و تيم عملياتی اداره مبارزه با قاچاق تاکستان در محور قزوین زنجان در سه راهی "اک" خودروی "پژو 405" حامل بار قاچاق را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شدند ابراز کرد: با توجه به سرعت زیاد خودرو ، ماموران با تعقیب و گریز و عملیات پلیسی خودور را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن تعداد 67 هزار و 600 نخ سيگار خارجی قاچاق و تعداد یک هزار و 700 پاکت توتون خارجی کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به ارزش یک میلیارد ریال کالای مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/6006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان