۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین من زندگی‌ و برکت کارم را خواننده باافتخارِ آثار رضوی می‌دانم
کد خبر: ۳۴۰۱۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

خواننده مطرح کشوری در قزوین:

من زندگی‌ و برکت کارم را خواننده باافتخارِ آثار رضوی می‌دانم

خواننده مطرح کشوری در قزوین گفت: افتخار داشتم ۱۲ سال با کارهای رضوی عاشقی کردم البته مردم مرا بیشتر خواننده عاشقانه‌هایشان می‌دانند؛ ولی حجت خودش را و برکت کارش را خواننده با افتخارِ آثار رضوی می‌داند.

من زندگی‌ و برکت کارم را خواننده باافتخارِ آثار رضوی می‌دانم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ "حجت اشرف زاده" در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی در قزوین که امروز(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: 12 سال افتخار داشتم که به طرز عجیب و قریبی در اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و بین المللی امام رضا(ع) بخوانم.

وی افزود: می‌دانید که هر سال خواننده‌ها مسابقه می‌دهند که در این مراسم عزیز در روز جشن میلاد امام رضا(ع) بخوانند.

این خواننده مطرح کشوری تصریح کرد: 12 سال خواننده‌های زیادی مسابقه می‌دادند که در این اختتامیه برنامه اجرا کنند و من بدون اینکه رابطه ای با کسی داشته باشم جز دستی که او صاحب برنامه بود و می‌خواست که من باشم افتخار اجرای برنامه نصیبم می‌شد.

وی بیان کرد: حتی در آخرین و دوازدهمین سال قرار شد که من نخوانم چون حجت تکراری بود و قرار شد محمد معتمدی اجرای برنامه داشته باشد اما به دلیل تولد فرزندش در خارج از کشور، امکان حضور در برنامه برایش مهیا نشد.

اشرف زاده عنوان کرد: بدین ترتیب مجدد همان دستی که یازده سال خواسته بود که من بیایم و برایش بخوانم سال دوازدهم در مدت 48 ساعت کمک کرد تا یک کار آماده کردیم و برای دوازدهمین بار باز حجت که فرزند نیشابور است با افتخار در این مراسم خواند.

وی تصریح کرد: افتخار داشتم 12 سال با کارهای رضوی عاشقی کردم و مردم مرا بیشتر خواننده عاشقانه‌هایشان می‌دانند ولی حجت خودش را و برکت کارش را خواننده با افتخارِ آثار رضوی می‌داند زیرا این کار برکت کارهای من است و منتی سر کسی نیست بلکه منت بر سر من است که این فرصت برایم فراهم شد تا در چنین برنامه‌ای برای حضرت عشق خواندم.

گفتنی است؛ اجرای برنامه توسط خواننده کشوری حجت اشرف زاده همچنین هنرمند و نوازنده برجسته دو تار از خراسان استاد حسین ولی نژاد و همچنین اجرا برنامه توسط مرشد محسن میرزا علی نقال بین المللی از جمله بخش‌های این مراسم بود.

در این مراسم از خواننده کشوری حجت اشرف زاده و استاد محمدعلی کریم‌خانی مداح اهل بیت(ع) و خواننده قطعه ماندگار "آمدم ای شاه پناهم بده" تجلیل شد.

در پایان مراسم برگزیدگان جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان