۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازگشایی تمام مسیرهای روستایی استان/ قزوین نقش مهمی در بازگشایی راه‌های گیلان داشت
کد خبر: ۳۴۰۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران قزوین اعلام کرد

بازگشایی تمام مسیرهای روستایی استان/ قزوین نقش مهمی در بازگشایی راه‌های گیلان داشت

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تمام مسیرها در ۲۰۴ روستای استان قزوین که براثر بارش برف و کولاک بسته بود بازگشایی شده و  در هیچ منطقه‌ای حتی چوقور و طارم مشکل خاصی نداریم.

بازگشایی تمام مسیرهای روستایی استان/ قزوین نقش مهمی در بازگشایی راه‌های گیلان داشت

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره وضعیت راه‌های روستایی استان قزوین که به واسطه بارش برف مسدود شده بود؛ اظهار کرد: پس از بارش برف در هفته گذشته 204 روستای مسدودی داشتیم که تمام آن‌ها بازگشایی شده و صرفا یک روستای هم مرز با استان زنجان باقی مانده که امروز بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز گذشته بازدیدی از منطقه طارم داشتیم که مشکل خاصی مشاهده نشد و صرفا در برخی مکان‌ها کولاک جاده را پر کرده بود که باتوجه به قرار گرفتن در مسیر باد منجیل و طبیعت زمستان امکان بروز این پدیده وجود دارد که به سرعت بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ابراز کرد: همچنین مواردی در فضای مجازی درباره وضعیت نابسامان منطقه چوقور و نبود برق و نان منتشر شده بود که مشکل به این شکل نبود؛ درواقع باتوجه به اینکه بیشتر مردم در آن منطقه نان را خودشان تهیه می‌کنند بروز مشکل نان وجود ندارد.

بازگشایی راه‌های شهرستان رودبار تا پایان امروز

وی تاکید کرد: باتوجه به قرار داشتن در آستانه انتخابات و بهره بردن  از تمام امکانات نظام در راستای برگزاری بهتر و پرشورتر، باز بودن مسیر دارای اهمیت بوده و از این رو به آن توجه ویژه داریم.

این مقام مسئول درباره ماموریت استان قزوین در گیلان گفت: از 22 بهمن در راه‌های استان گیلان مستقر بودیم و 40 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 120 نیروی انسانی مشغول به فعالیت بودند.

وی ادامه داد: استان قزوین در بازگشایی مسیرهای استان گیلان نقش مهمی داشت و از رستم آباد تا امامزاده هاشم و بازگشایی مسیرها و اسکان را تحت پوشش قرار دادیم.

مهدیخانی در پایان ابراز کرد: روز چهارشنبه نیز  در جلسه شورای هماهنگی استان گیلان با حضور نوبخت معاون رئیس جمور حضور داشتیم که باتوجه به معین بودن قزوین برای گیلان بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان رودبار به ما واگذار شد که انجام این ماموریت محوله امروز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/6006    

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان