۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نامزدهای انتخابات برنامه‌ای عالمانه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه دهند
کد خبر: ۳۴۰۱۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت تهران:

نامزدهای انتخابات برنامه‌ای عالمانه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه دهند

امام جمعه موقت تهران گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با ارائه برنامه‌ای عالمانه، راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

نامزدهای انتخابات برنامه‌ای عالمانه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه دهند

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به فرا رسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس اظهار کرد: انتظار این است که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم و راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند.

وی افزود: به نامزدهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که در سخنرانی‌ها به دستاوردهای انقلاب و ظرفیت‌هایی که در طول چهل سال گذشته خلق شده بپردازند.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید با بیان واقعیت‌ها، امید را در جامعه ارتقاء ببخشند و با اشاره به کاستی‌هایی که همیشه در همه جوامع وجود دارد نیز با ارائه برنامه عالمانه، راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم کنند

ابوترابی فرد یادآور شد: مسئولان انتخابات را زمینه‌ای برای ارتقاء دانش مردم و فرهنگی عمومی قرار دهند؛ مردم هم به کسانی رای دهند که کارنامه درخشانی داشته باشند و از نظر صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی، علمی و مدیریتی توانایی بالاتری را داشته باشند تا برای پیشرفت کشور بتوانند نقشه راه بهتری را ارائه دهند.

وی در پایان تاکید کرد: باید انسان‌های عالم، شجاع و وفادار به انقلاب بر کرسی نمایندگی مردم در مجلس بنشینند و به بیان مقام معظم رهبری نیز انسان‌های متعهد و آشنا با ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دارای تخصص و تجربه لازم انتخاب شوند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان