۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاندیداها باید منابع مالی خود را برای انتخابات به‌طور شفاف اعلام کنند
کد خبر: ۳۴۰۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

کاندیداها باید منابع مالی خود را برای انتخابات به‌طور شفاف اعلام کنند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طبق قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی تبلیغات در انتخابات که به تازگی به تصویب مجلس رسیده و دارای ۴ بند است نیز کاندیداها باید یک حساب مالی را در یکی از بانک‌های معتبر و یک نماینده مالی از ستاد خود را معرفی کنند.

کاندیداها باید منابع مالی خود را برای انتخابات به‌طور شفاف اعلام کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمد قاسمی در نشست مشترک شورای مدیران قضایی استان با ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین که امروز(پنج شنبه) در سالن جلسات دادسرای عمومی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات در سال جدید یک فرصت برای ملت و کشور است که باید به نحو مطلوب استفاده کرد و یک تهدید بزرگ برای دشمن است.

وی افزود: همه دست اندرکاران سعی دارند تا یک فضای سالم را برای انتخابات ایجاد کنند تا حضور پرشکوهی را در این عرصه شاهد باشیم تا بار دیگر یک برگ برنده‌ای را در تاریخ انقلاب ورق بزنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اذعان کرد: طبق قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی تبلیغات در انتخابات که به تازگی به تصویب مجلس رسیده و دارای ۴ بند است نیز کاندیداها باید یک حساب مالی را در یکی از بانک‌های معتبر و یک نماینده مالی از ستاد خود را معرفی کنند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی ابراز کرد: هدف اصلی ما حضور حداکثری و انتخاب اصلح است و شائبه‌ای نباید از مدیران در حمایت از هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی باشد بلکه باید فقط به حضور دعوت کنیم.

با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم

وی افزود: خوشبختانه این بصیرت ایجاد شده و امیدواریم که مجلس آینده ما بهتر از گذشته رشد کند و در تراز انقلاب باشد؛ طبق بیانات مقام معظم رهبری ما باید قوی شویم چراکه یکی از راهکارهای قوی شدن این ملت داشتن مجلس قوی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: وقتی دشمن ببیند که همه در صحنه هستند و همه باید در راستای منافع ملی یک حرف بزنیم و این دوره خوشبختانه همه امور به طور قانونی پیش می‌رود و وظیفه همه ما فراهم ساختن فضای سالم برای انتخابات است.

این مقام مسئول بیان کرد: هر فردی که تخلف کند صراحتا براساس قانون عمل می‌کنیم؛ اما قبول داریم که قانون تبلیغات ایراداتی دارد که نیاز به اصلاح دارد چراکه همین قانون فعلی خود جرم‌زا است.

قدرتی با بیان اینکه مسئولان قضایی باید همه امور انتخابات را رصد کنند، ابراز کرد: از نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان انتظار داریم تا بر اساس قانون عمل کنند؛ چراکه در غیرصورت برخورد خواهد شد و مشروعیت همه این است که برمبنای قانون عمل کنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان