۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین پخش زنده راهپیمایی پرشور مردم قزوین در یوم الله ۲۲ بهمن
کد خبر: ۳۴۰۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ساعت: ۷:۱۰ ↗ لینک کوتاه

پخش زنده راهپیمایی پرشور مردم قزوین در یوم الله ۲۲ بهمن

مدیر دفتر و روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا‌وسیمای مرکز قزوین حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به صورت زنده پخش کرد.

پخش زنده راهپیمایی پرشور مردم قزوین در یوم الله ۲۲ بهمن

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های صداوسیما به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: حضور باشکوه مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مسیرهای مختلف راهپیمایی و حضور گسترده مردم استان در جشن انقلاب به‌طور زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری سیما پخش شد.

وی افزود: معاونت سیما با برنامه «حماسه حضور» و معاونت صدا با برنامه «روز خدا» در روز 22 بهمن همراه مخاطبان بود که در این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی و ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان، با حضور کارشناسان و اساتید به تحلیل پیام راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

مدیر دفتر و روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: خبر مرکز قزوین نیز با اعزام گزارشگران و تصویربرداران در سطح شهر و حضور خبرنگاران مرکز در سطح استان، پوشش و اطلاع‌رسانی حماسه حضور مردم همیشه در صحنه استان قزوین را بر عهده داشت.

وی عنوان کرد: معاونت فنی مرکز نیز در روز 22 بهمن با ارسال و استقرار واحد سیار تلویزیونی و رادیویی در مسیرهای راهپیمایی، استقرار واحد پرتابل، استقرار واحد SNG و و ارائه خدمات فنی به عوامل تولیدی با آماده سازی استودیوها، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن را منعکس کرد.

اکبری در پایان بیان کرد: معاونت فضای مجازی نیز ضمن هماهنگی برای ارسال پخش زنده تصاویر اینترنتی مراسم 22 بهمن بر بستر اینترنت، طراحی و بروزرسانی صفحه ویژه دهه فجر در وب سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) رسمی مرکز با محتواهای متناسب با ایام الله دهه فجر و طراحی و پیاده سازی پویش مردمی و سراسری "می‌آیم چون" در قالب دریافت آثار ارسالی مردمی به منظور دلیل حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در دستور کار خود داشت.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان