۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امروز به دنیا ثابت می‌کنیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم/ مردم ایران خسته و ناامید نشده‌اند
کد خبر: ۳۴۰۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

امروز به دنیا ثابت می‌کنیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم/ مردم ایران خسته و ناامید نشده‌اند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: باتوجه به قرار داشتن در اربعین سردار سلیمانی، شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر نقطه‌ای از کشور، پیمان با خون پاک این شهید، پشتیبانی از نظام و رهبری و بیمه کننده نظام و انقلاب است.

امروز به دنیا ثابت می‌کنیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم/ مردم ایران خسته و ناامید نشده‌اند

روح الله بابایی صالح در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق با امام(ره) و خون شهداست و امسال در شرایطی که دشمن پررنگ‌تر از قبل مقابل ما ایستاده، مردم از هر قشر و مذهب و جناحی باشکوه‌تر از قبل در صحنه حاضر شده و از نظام، انقلاب و حکومت صیانت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور هر فردی تیری بر قلب و چشم دشمن است و باتوجه به قرار داشتن در اربعین سردار سلیمانی که توسط دشمن به شهادت رسید شرکت در این مراسم در هر نقطه‌ای از کشور و استان، پیمان با خون پاک این شهید، پشتیبانی از نظام و رهبری و بیمه کننده نظام و انقلاب است و به دنیا اعلام می‌کند که ما حافظ خون شهدا هستیم.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس درباره پیام و ثمرات راهپیمایی 22 بهمن در داخل و خارج ابراز کرد: حضور یکپارچه و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ضمن بازدارندگی، مهری محکم و کوبنده بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی است؛ چرا که آن‌ها بر این باورند که مردم در شرایط کنونی خسته و ناامید هستند و در صحنه‌های مختلف حاضر نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مردم ایران همواره در راستای حمایت از آرمان‌های امام(ره)، رهبری و شهدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حماسه‌ تاریخی‌ خلق کردند.

این مقام مسئول درباره تبلیغاتی که در راستای عدم حضور در راهپیمایی انجام می‌شود، گفت: دعوت به عدم حضور در صحنه به دلیل مشکلات موجود، القای دشمن و در راستای تشویش اذهان عمومی است.

وی در پایان گفت: ما اکنون در جنگ اقتصادی تمام عیار و تحت فشار و تحریم قرار داریم اما هیچ یک از این‌ها دلیلی برای عدم حضور نیست و باید برای حفظ دین، نظام و انقلاب در راهپیمایی شرکت کنیم؛ چرا که با سکوت، دشمن مصمم‌تر می‌شود اما با ایستادگی قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان