۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود/ دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب، جهان را تحت تاثیر قرار داد
کد خبر: ۳۴۰۱۰۶ نویسنده: سید علی جزمه‌ای تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

مبارز انقلابی دوران حکومت پهلوی:

اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود/ دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب، جهان را تحت تاثیر قرار داد

مبارز انقلابی دوران حکومت پهلوی گفت: اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود و به طور گسترده جان بر کف در همه میدان‌های جنگ و مبارزه حضور داشت.

اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود/ دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب، جهان را تحت تاثیر قرار داد

سید علی جزمه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر با یک عزم ملی و براساس اعتقادات، آموزه‌های دینی، ریشه قرآنی اسلام ناب و تاسی شجاعانه از رهبری امام خمینی(ره) به بار نشسته و نظام عادلانه جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ما سلیمانی‌ها را تربیت کرده، براین اساس مردم که اعتقادات دینی دارند باتوجه به آیات قرآن به جای گرفتن طاغوت به عنوان دوست، رهبری مرجعیت دینی را انتخاب کردند.

این مبارز انقلابی ابراز کرد: اکنون برخی افراد و جناح‌ها با تفاسیر و تعابیر مختلف و برداشت واهی از دین و تاریخ، مذاکره با امریکا و اروپا را توجیه می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب پیشاپیش اعلام کردند که این افراد به ما راست نمی‌گویند و ما پس از آن شاهد خروج امریکا از برجام و عمل نکردن طرف‌های مذاکره به تعهداتشان شدیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس اذعان کرد: انتخاب درست در مجلس یازدهم این امید را می‌دهد که مجلس و دولتی برگزیده شود که در راستای تحقق کامل اهداف و شعار نظام اسلامی عمل کند.

جزمه‌ای درباره فجر سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی جهانی شد و در تشییع و مراسم‌هایی که برای ایشان برگزار شد تمام اقشار حضور پیدا کردند؛ زیرا دارای مردمی آگاه و بصیر هستیم که از اخلاص و تاثیرگذاری این شهید اطلاع دارند.

راهپیمایی 22 بهمن با فجر سلیمانی باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود

وی افزود: شاید امروز در عملکرد مسئولان کمبودهایی وجود داشته باشد اما مردم بصیر ما به برکت خون شهدا امسال به طور باشکوه‌تری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند.

این مبارز انقلابی عنوان کرد: اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود و به طور گسترده جان بر کف در همه میدان‌های جنگ و مبارزه حضور داشت، امروز سردمداران کفر و الحاد و در راس آن‌ها امریکا و رژیم پلید صهیونیستی و تمام وابستگانشان از جمله عربستان سعودی نمونه طاغوت به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز برخی رهرو راه طاغوت زمان هستند که این مغایر با اندیشه رهبری است؛ البته اکثریت ملت به این نکته پی برده‌اند که رهبری در راستای مصلحت کشور، اسلام و مسلمین عمل می‌کنند و از این رو لازم است ما در تمام حوزه‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی و نظامی در سنگر مبارزه با طاغوت قرار گرفته و با بصیرت افزایی این نوع تفکر را در جامعه بسط داده و به دیگران منتقل کنیم.

جزمه‌ای در ادامه ابراز کرد: هر گروه و تیمی با باور داشتن به راه خود به پیروزی می‌رسند و الهی بودن هدف و داشتن ایمان واقعی طی این مسیر را سریع‌تر می‌کند، انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل با رهبری امام خمینی(ره) و یاری خداوند به پیروزی رسید.

این مدرس دانشگاه با اشاره به طاغوت زمان گفت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی امریکا نمونه بارز طاغوت زمان هستند که با اسلام و انقلاب اسلامی سر ستیز دارند؛ چرا که ما در گذشته به طور کامل به آن‌ها وابسته بودیم و انقلاب اسلامی این وابستگی را از بین برد.

این مبارز انقلابی ادامه داد: در دوران پهلوی وابستگی به میزانی بود که حتی مقامات ارشد نظامی کشور در برابر یک سرباز ساده امریکایی از ارزش کمتری برخوردار بودند و در انتخاب مسئولان کشور هیچ سهمی نداشتیم، اما امروز امریکا که ادعای ابرقدرتی و حقوق بشر دارد با دخالت در امور کشورهای مختلف حقوق بشر را زیر پا گذاشته و حامی مظلومان را تروریست می‌داند.

وی درباره وابستگی و ارتباط با خارج عنوان کرد: در مسایل سیاسی کشور و جهان تفکرات مختلفی وجود دارد که نوع آن برآمده از ایمان افراد است؛ باید توجه داشت صرف ارتباط با جهان نفی نمی‌شود بلکه مذاکره و ارتباطی که ما را زیر سلطه می‌برد قابل پذیرش نیست.

نفی مذاکره‌ای که ما را زیر سلطه می‌برد

جزمه‌ای ادامه داد: اخیرا شاهد افکاری هستیم که باتوجه به آن امور کشور بدون تکیه بر خارج پیش نمی‌رود که اشتباه بودن آن با مراجعه به تاریخ و مشاهده وضعیت کشورهایی که به خارج تکیه کرده‌اند قابل درک است؛ چرا که با در پیش گرفتن چنین روندی در هیچ زمینه‌ای به خودکفایی نمی‌رسیم.     

وی تاکید کرد: تکیه بر درون و عدم وابستگی به خارج ضرورت دارد و باید به جهانی که خواستار زیرسلطه بردن ما است نه بگوییم؛ زیرا آن‌ها برای پیشرفت و تعالی ما اقدامی نمی‌کنند.

جزمه‌ای ابراز کرد: افراد ضعیف الایمان از ارتباط و وابستگی به خارج سخن می‌گویند این درصورتی است که تکیه بر خدا و توانایی‌های داخلی، پیشرفت ما را در طول چهل سال انقلاب اسلامی به همراه داشته تا جایی که طبق گفته خود غربی‌ها این دستاوردها جهان را تحت تاثیر قرارداده است.

این مدرس دانشگاه افزود: دولت مردان باید تلاش کنند برای امور مردم و اقشار مختلف عمل کنند و با تکیه بر درون، همدلی و صداقت در راستای حل مشکلات دردمندان جامعه قدم بردارند، در این صورت مردم بصیر نیز سختی‌های موجود را برای داشتن آینده بهتر و پیشرفت تحمل می‌کنند.

این مبارز انقلابی با اشاره به فجر سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیتی الهی بود و محبتش در دل‌ها قرار گرفت و مردم با آگاهی از اینکه درخواست ایشان دفاع از انقلاب، ولایت و شهدا است علی‌رغم داشتن مطالبات به حق از مسئولین، با انگیزه‌ای بالاتر و مصمم‌تر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند و بنابراین باید مسئولین قدردان این مردم باشند.  

وی در پایان گفت: شهادت سردار سلیمانی در حضور مردم پای صندوق‌های رای نیز تاثیرگذار است؛ البته صرف رای دادن مهم نیست و باید پیش از آن درباره کاندیداها و اینکه به چه کسی رای می‌دهیم تحقیق کنیم تا افراد شایسته به مجلس ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/6006      

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان