۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک افتتاح شد
کد خبر: ۳۴۰۰۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

همزمان با دهه مبارک فجر؛

اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک افتتاح شد

به مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک افتتاح شد.

اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت چهلمین ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح ساختمان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

هوشنگ محمدی در این مراسم اظهار کرد: در اجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی این اداره با هدف رسیدگی به پرونده‌های بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار در اسرع وقت با حمایت فرمانداری شهرستان جهت راه اندازی و تجهیز در دستورکار قرارگرفت و خوشبختانه در ایام دهه فجر توفیق افتتاح آن حاصل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: تعزیرات حکومتی آبیک با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به حجم پرونده‌‌های این حوزه افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی این شهر در این دفتر بررسی و پیگیری و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: به طورحتم رسیدگی به جرایم و تخلفات بنابر وظایف ذاتی سازمان از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار کالا و به ویژه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم با جدیت بیشتر از طریق این اداره در شهرستان آبیک دنبال خواهد شد و مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 135 و یا به صورت حضوری پیگیری کنند.

محمدی در پایان گفت: از این پس شهروندان عزیز شهرستان آبیک برای امورات خود در تعزیرات نیازی به مراجعه به قزوین نخواهند داشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان