۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین داعش نه با هزینه پنج ارتش بزرگ دنیا بلکه در مقابل جریان مقاومت شکست خورد/ به‌لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم
کد خبر: ۳۴۰۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع):

داعش نه با هزینه پنج ارتش بزرگ دنیا بلکه در مقابل جریان مقاومت شکست خورد/ به‌لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز ۱۵ کشور در اطراف کشور ما هیچ امنیتی ندارد و درواقع دورتادور ما آتش ‌باران است‌ اما خوشبختانه به لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم.

داعش نه با هزینه پنج ارتش بزرگ دنیا بلکه در مقابل جریان مقاومت شکست خورد/ به‌لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سردار مهدی صباغی در همایش "سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام" که ظهر امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگ و ایدئولوژی بود که تمام معادلات جهان را بر هم زد و یوم‌الله ۲۲بهمن را رقم زد.

وی افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگ‌هاست به طوری که ساختارهایی مانند کمونیست و لیبرالیسم در هم ریخت و اینجا بود که دشمنی‌ها شروع شد.

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب ۶۳۱ حزب برای براندازی نظام ایجاد شد، چراکه فکر می‌کردند که انقلاب ما مانند سایر کودتاهاست که به زودی از بین خواهد رفت و ادعای سهم‌خواهی کردند درحالی که رویکرد امام راحل را نمی‌دانستند.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب جنایت‌های زیادی توسط همین احزاب اتفاق افتاد، گفت: منافقین تمام عیار به صحنه آمدند و مسلحانه ۱۷ هزار نفر از بزرگان و شخصیت‌های کشور را شهید کردند؛ اما انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داد چراکه مردم خالصانه این انقلاب را رقم زده بودند.

صباغی یادآور شد: دشمن پس از این جنایات وقتی دید که نتیجه نمی‌گیرد، جنگ تمام عیار را با ایران به راه انداخت که کل دنیا به پشتیبانی از عراق بسیج شده بود؛ اما وقتی در این جنگ سخت هم شکست خورد نیز به جنگ نرم روی آوردند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مردمی بود چراکه ابتدا مردم به صحنه آمدند، تصریح کرد: امروز ۱۵ کشور در اطراف کشور ما هیچ امنیتی ندارد و درواقع دورتادور ما آتش ‌باران است‌ اما خوشبختانه به لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم.

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) ابراز کرد: انقلاب اسلامی ساختارهای مکتب‌های باطل در دنیا را در هم شکست، خون شهدای ما دستاوردهای اصلی انقلاب است به طوری که امثال قاسم سلیمانی‌ها در این مکتب تربیت شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه در جنگ نرم بیشتر در داخل ضربه می‌خوریم؛ امروز عده‌ای ایجاد ناامیدی و یاس می‌کنند اما اگر مبانی این انقلاب را خوب بشناسیم دچار تزلزل نمی‌شویم و کسانی که از سازش حرف می‌زنند باید این مسئله را بفهمند.

صباغی با بیان اینکه باید مبانی دینی در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: عده‌ای در داخل می‌گویند که دین ناکارآمد است درحالی که امروز باید تفکر و اندیشه حاج قاسم در نسل جوان پرورش یابد چراکه این مکتب دانشگاه انسان سازی است.

وی افزود: شهید حججی زمانی که در لحظه شهادت و سربریدن است؛ می‌بینیم که شجاعانه زیرلب ذکر می‌گوید اما اخیرا دیدیم که سفیر انگلیس در تجمعات تهران بسیار مذبوحانه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شد لذا امروز باید تفکر و اندیشه شهدا مدنظر قرار گیرد.

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: امروز ایران جزو سه ضلع قدرت جهان شده است درحالی که شاه این مملکت روزی نوکر امریکا بود؛ برای داعش به اندازه پنج ارتش دنیا هزینه کردند اما شکست خوردند.

این مقام نظامی کشور اذعان کرد: باید دستاوردهای انقلاب را قدر بدانیم چراکه امروز در بخش نظامی به قدرتی تبدیل شدیم که توانستیم موشک نقطه زن تولید کنیم؛ در شرایط کنونی خستگی معنا ندارد و باید عاشورایی به صحنه بیاییم و راه شهدا را ادامه دهیم چراکه امنیت کشور به برکت خون شهداست.

صباغی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه باید سرلوحه همه قرار گیرد، تاکید کرد: راهبردی اصلی ما تفکر دینی و فرهنگ شهدایی است که باید بدون یاس و ناامیدی و طبق بیانات مقام معظم رهبری نیز قوی و شجاعانه در صحنه باشیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان