۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمامی تحرکات نامزدها رصد و رسیدگی می‌شود
کد خبر: ۳۴۰۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۹ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

تمامی تحرکات نامزدها رصد و رسیدگی می‌شود

دادستان قزوین گفت: ما در فضای مجازی هم به تخلفات رسیدگی می‌کنیم و تمامی تحرکات و فعالیت‌ها زیر ذره‌بین است.

تمامی تحرکات نامزدها رصد و رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛  محمد قاسمی در نشست با نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس که امشب(چهارشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نکته‌ای که در انتخابات نباید اتفاق بیفتد بیشتر بداخلاقی‌ها در زمان تبلیغات است؛ باید و نبایدهایی در قانون ذکر شده که همه ملزم به اجرا هستیم.

وی با بیان اینکه انتخابات بالاترین رقابت سیاسی است، افزود: در استان هم اگر بخواهیم انتخابات سالم و پرشور داشته باشیم باید پایبند به قانون باشیم چراکه در غیر این صورت انحرافاتی اتفاق می‌افتد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: زمانی انتخابات می‌تواند اثرگذار باشد که رعایت قانون وجود داشته باشد و با رعایت اخلاق می‌توانیم پیروز انتخابات باشیم‌ چراکه موفقیت اصلی در پایبندی به قوانین و اخلاق است.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از موارد اصلاح قوانین انتخابات در شیوه‌های تبلیغات است، عنوان کرد: اینطور نیست که فکر کنیم در فضای مجازی جرم اتفاق نمی‌افتد بلکه ما در فضای مجازی هم به تخلفات رسیدگی می‌کنیم و تمامی تحرکات و فعالیت‌ها زیر ذره‌بین است.

قاسمی در پایان تاکید کرد: از تمامی نامزدها می‌خواهیم که نظارت بیشتری روی ستادهای انتخاباتی خود داشته باشند و تبلیغات را طبق قانون انجام دهند تا شاهد انتخاباتی سالم و در فضایی امن باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان