۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین رای مردم به عنوان یک حق‌الناس صیانت می‌شود
کد خبر: ۳۴۰۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

رای مردم به عنوان یک حق‌الناس صیانت می‌شود

استاندار قزوین گفت: حقوق مردم قابل بخشش نیست و رای مردم به عنوان یک حق‌الناس صیانت می‌شود و متعهد هستیم تا انتخابات در فضایی سالم برگزار شود و همه در این مسیر و برای انتخابات پرشور بسیج شده‌اند.

رای مردم به عنوان یک حق‌الناس صیانت می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در نشست با نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس که امشب(چهارشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بداخلاقی‌هایی اتفاق می‌افتد که به ضرر خودمان است و امروز به دلیل دوری از باورهای دینی برخی از آسیب‌ها را شاهد هستیم که بار منفی برای کشور دارد.

وی افزود: اگر ارزش‌های دینی در کاندیداها کمرنگ شود و از آن فاصله بگیرند، ممکن است ده‌ها مسئله به وجود آید چراکه ارزش‌های دینی همیشه قوام بخش جامعه ما بوده است و علت اصلی انقلاب کمرنگ شدن دین و نقش مردم در جامعه بود.

استاندار قزوین گفت: امام راحل دین و مردم را در کنار هم می‌دیدند چراکه تضعیف هرکدام به ضرر جامعه است؛ بی‌توجهی به حقوق مردم حتما می‌تواند مسائل مهمی را به وجود آورد لذا کاندیداها باید براساس اصل دفاع از دین و حقوق مردم عمل کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: وقتی از ارزش‌های اخلاقی و دینی فاصله بگیریم حتما بر حقوق مردم هم نمی‌توانیم متعهد باشیم، چراکه حکومت بر دو اصل ارزش‌های دینی و حقوق مردم است و اگر کاندیداها این موضوع را درک کنند حتما نماینده خوبی برای مردم خواهند شد.

وی تاکید کرد: در این دوره مردم با هوشیاری بیشتری رای خواهند داد و امروز کشور ما در شرایط ویژه قرار دارد چراکه همه دشمنان بسیج شده‌اند و دشمنی با جمهوری اسلامی فراگیر شده است و در داخل کشور فضاسازی می‌کنند تا بر پیکره نظام آسیب بزنند.

استاندار قزوین یادآور شد: امروز گاهی تا مرحله‌ای پیش می‌رویم که باهم عناد می‌کنیم درحالی که یکی از راه‌های ضربه و نفوذ دشمن تنازع است و وظیفه کاندیداها در این شرایط سخت بسیار مهم است تا انتخابات را در کمال آرامش برگزار کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حقوق مردم قابل بخشش نیست و رای مردم به عنوان یک حق‌الناس صیانت می‌شود و متعهد هستیم تا انتخابات در فضایی سالم برگزار شود و همه در این مسیر و برای انتخابات پرشور بسیج شده‌اند.

وی ابراز کرد: همه باید کمک کنیم تا یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد زیرا دشمن منتظر است تا ببیند که در این دوره چه اتفاقی قرار است بیفتد و ناظر بر نحوه حضور در عرصه انتخابات است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان