۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم/ حضور معنوی پدرم همیشه در زندگی شامل حالم است
کد خبر: ۳۳۹۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فرزند شهید "حسن اللهیاری":

امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم/ حضور معنوی پدرم همیشه در زندگی شامل حالم است

فرزند شهید "حسن اللهیاری" گفت: حضور معنوی پدرم همیشه در زندگی شامل حالم است و در هر برهه‌ای از زندگی هرگاه به شهدا متوسل شدم دست خالی برنگشم.

امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم/ حضور معنوی پدرم همیشه در زندگی شامل حالم است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعضای بسیج رسانه استان قزوین با حضور در منزل شهيدحسن اللهياري از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، ضمن دیدار با خانواده آن شهید بزرگوار، یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند.

در این دیدار که با همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد؛ محمد کشاورز با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت حضور شهدا است، اظهار کرد: از شهدا بیشتر با عنوان ثارالله یعنی خون خدا یاد می‌شود چراکه خون شهدا حتی پس از شهادت نیز دارای جوشش و زندگی و حیات است.

وی افزود: با مرور زندگینامه شهدا متوجه می‌شویم که همواره در همه مقاطع و بزنگاه‌های حساس به نحو احسنت به وظایف خود در جامعه عمل کردند همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در طول عمر بابرکت خود چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزهای ایران اقدامات ارزشمند بسیاری انجام دادند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به رشادت‌ و ایثارگری شهدا بیان کرد: شاید گاهی به دلایل مشغله زندگی، فشار اقتصادی و بازی‌های سیاسی در ظاهر از یاد و خاطره شهدا غافل ‌شویم، اما همه به این امر واقف هستیم که آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا هستیم.

وی در پایان گفت: خانواده شهدا نیز متحمل سختی شدند چراکه عزیزان خود را در راستای تحقق اهداف والاتر به قربانگاه مسلخ عشق فرستادند.

در ادامه این دیدار قاسم اللهیاری فرزند شهيدحسن اللهياري اظهار کرد: به هنگام شهادت پدرم یکسال بیشتر نداشتم لذا خاطره‌ای از او در ذهن ندارم، اما اینکه گفته می‌شود شهدا همیشه زنده هستند را بارها در زندگی خود لمس کرده‌ام.

وی افزود: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و در هر برهه‌ای از زندگی و در مواجهه با مشکلات هرگاه به شهدا متوسل شدم دست خالی برنگشم.

اللهیاری با اشاره به خاطره‌ای از پدر شهیدش گفت: هرچند به صورت فیزیکی هرگز حضور پدر را درک نکردم اما حضور معنوی او همیشه در زندگی شامل حالم بوده و هست.

وی بیان کرد: در روز مراسم ازدواجم بسیار ناراحت بودم وقتی همسرم دلیل را جویا شد به او گفتم تا به امروز خیلی جای خالی پدر را حس نکردم چراکه در طول این سال‌ها همه سختی زندگی بر دوش مادرم بود و او برای ما هم مادر و هم پدر بود.

این فرزند شهید در ادامه تصریح کرد: به همسرم گفتم تا به امروز جای خالی پدر را تا به این اندازه حس نکرده بودم و دوست داشتم او امروز در کنار ما بود. همسرم گفت مطمئن باش که پدرت در این مراسم حاضر است چراکه مراسم ازدواج پسرش است.

اللهیاری بیان کرد: در روز مراسم ازدواج عموی بزرگم گفت اجازه دهید تا من اولین هدیه را به داماد بدهم؛ لذا جلو آمد و ساعت قدیمی‌ای را نشانم داد که تا آن روز ندیده بودم و گفت پدرت روزی که به جبهه می‌رفت ساعتش را از دستش درآورد و به من گفت که احتمالا در این عملیات شهید شوم، این ساعت را در روز عروسی قاسم به دستش بینداز، زیرا او حتما دوست دارد که در روز عروسی‌اش کنارش باشم.

وی در پایان گفت: بیان این خاطره و ساعتی که پدرم به من هدیه کرده بود موجب ایجاد فضای معنوی خاصی در مراسم ازدواجم شد، همیشه حضورشان را احساس کردم و این موضوع شامل حال همه اعضای خانواده بوده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان