۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین اکران ۱۸ فیلم در جشنواره فیلم فجر استان قزوین/ فیلم‌های سیمرغ و پروانه‌ها برای کودکان بهزیستی و کمیته امداد به روی پرده می‌رود
کد خبر: ۳۳۹۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ساعت: ۷:۴۶ ↗ لینک کوتاه

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر استان خبر داد

اکران ۱۸ فیلم در جشنواره فیلم فجر استان قزوین/ فیلم‌های سیمرغ و پروانه‌ها برای کودکان بهزیستی و کمیته امداد به روی پرده می‌رود

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر استان قزوین گفت: امسال در استان قزوین ۱۸ فیلم در دو بخش سیمرغ و پروانه‌ها و سودای سیمرغ طی یک هفته در دو سالن سینما مهتاب اکران می‌شوند.

اکران ۱۸ فیلم در جشنواره فیلم فجر استان قزوین/ فیلم‌های سیمرغ و پروانه‌ها برای کودکان بهزیستی و کمیته امداد به روی پرده می‌رود

محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قزوین اظهار کرد: برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 18 فیلم در استان قزوین اکران می‌شود که 13 مورد از آن‌ها در بخش سودای سیمرغ و 5 فیلم نیز در بخش سیمرغ و پروانه‌هاست.

وی ادامه داد: بخش سیمرغ و پروانه‌ها ساعت 10 صبح پخش می‌شود که به کودکان و نوجوانان اختصاص داشته و رایگان است و در زمان اکران کودکان کار، خانواده‌های بی بضاعت و بد سرپرست و در مجموع کودکانی که تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد هستند، همراه با خانواده‌هایشان به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در قزوین ابراز کرد: بخش سودای سیمرغ در سه سانس بعد از ظهر و ساعت‌های 16:30، 19:30 و 21:30 در سالن شماره یک و دو سینما مهتاب اکران می‌شود.

وی افزود: جشنواره از 15 بهمن در استان آغاز شده و تا 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند به دو روش حضوری در روز اکران در سینما مهتاب و غیر حضوری از طریق سامانه qazvinticket.com نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: پیش فروش بلیط‌ها به‌صورت اینترنتی از دیروز آغاز شده و امکان خرید تکی و مجموعه‌ای فیلم‌ها برای علاقمندان فراهم شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین با بیان فیلم‌هایی که در قزوین اکران می‌شود، گفت: در روز سه شنبه 15 بهمن فیلم "قطار آن شب" ساخته محمدرضا قطبی در بخش سیمرغ و "پروانه‌ها" و فیلم‌های "آن شب" ساخته کوروش آهاری و "تومان" ساخته مرتضی فرشباف اکران می‌شوند.

وی بیان کرد: در دومین روز شاهد نمایش "بیست و سه نفر ساخته مهدی جعفری در سانس صبح و فیلم‌های "کشتارگاه" عباس امینی و "خوب، بد، جلف 2"، و "ارتش سری" اثر پیمان قاسمخانی در سانس‌های عصر خواهیم بود.

اسماعیلی بیان کرد: در روز سوم فیلم‌های "لباس شخصی" ساخته امیرعباس ربیعی و "دشمنان" ساخته علی درخشنده و در روز چهارم نیز فیلم‌های "مغز استخوان" ساخته حمیدرضا قربانی و "روز بلوا" اثر بهروز شعیبی اکران می‌شوند.

وی افزود: روز جمعه در بخش سیمرغ و پروانه‌ها شاهد پخش "کاتی و ستاره" ساخته عبدالرضا مجلسی و در سودای سیمرغ نیز شاهد فیلم‌های "من می‌ترسم" اثر بهنام بهزادی و "روز صفر" ساخته سعید ملکان خواهیم بود.

مدیرکل ارشاد استان قزوین عنوان کرد: در روز بیستم بهمن نیز فیلم‌های "منطقه پرواز ممنوع" ساخته امیر داسارگر در سانس صبح و "آتا بای" ساخته نیکی کریمی و سه کام حبس "ساخته سامان سالور" در سانس‌های بعدی اکران می‌شوند.

وی ادامه داد: در آخرین روز نیز فیلم "تورنا 2" ساخته سید جواد هاشمی در بخش سیمرغ و پروانه‌ها و فیلم‌های "قصیده گاو سفید" ساخته بهتاش صناعی‌ها و "آن شب" در بخش سودای سیمرغ اکران می‌شوند.

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در قزوین با اشاره به استقبال از فیلم‌ها عنوان کرد: به طور کلی هر ساله از جشنواره فیلم فجر به علت اهمیت و اکران فیلم‌ها برای نخستین بار استقبال خوبی صورت می‌گیرد و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور خوب هم استانی‌ها در جشنواره باشیم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان