۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

‍فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.

۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

زین العابدین اصل بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب به نسل بعدی بخصوص نسل سوم انقلاب در سطح داخلی و منطقه و بین المللی است.

وی بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه‌ای از تاریخ نورانی ملتی متعهد و متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل‌بیت و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستکبران بر طاغوت زمان را محقق ساخت و با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و روحیه آزادی خواهی امت اسلامی ایران به پیروزی رسید، با همه مشقت‌ها و سختی‌ها، انقلاب به پیروزی رسید و تحولی بزرگ در تاریخ جهان ایجاد کرد و باید در نظر داشت این دستاورد بزرگ نیازمند حفاظت و حراست است.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از گذراندن تلاطم‌های پس از انقلاب و رسیدن به بلوغ این نظام مقدس سنگ‌اندازی‌های زیادی توسط استکبار جهانی شده است که خوشبختانه به کمک مردم همیشه حاضر در صحنه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم، که بسیار مقدس است.

شهدا محور اتحاد و انسجام ملی بین مردم هستند

وی با اشاره به اینکه نباید نسبت به حرکت انقلاب بی‌تفاوت بود، تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی به همراه مزدوران داخلی آن می‌خواهند با ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم به‌خصوص جوانان حرکت پرشتاب انقلاب را متوقف کنند اما به فضل الهی تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های آنها فرجامی جز شکست و نابودی نخواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه شهدا محور اتحاد و انسجام ملی بین مردم هستند، تاکید کرد: تمام جهان حضور میلیونی مردم ایران اسلامی را در تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت دیدند و فهمیدند که خون این شهدا در بین مردم یک اتحاد و انسجام تاریخی ایجاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و عنوان کرد: در دهه‌ فجر، بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه توسط حوزه‌های مقاومت بسیج این ناحیه در سطح شهرستان قزوین برگزار می‌شود، شعار محوری ایام الله دهه فجر سال ۹۸ با عنوان انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت نامگذاری شده است.

وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی از مهمترین سرفصل‌های برنامه‌های اجرایی این ناحیه در این دهه مبارک اجرا خواهد شد.

اصل بیگی گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن بسیار مهم و ضروری است که با حضور خود مشت محکمی به یاوه‌گویان بخصوص آمریکای جنایت کار خواهند زد و این راهپیمایی در سطح شهرستان از جمله اقبالیه، محمود آباد، کوهین، طارم، الموت، اقبال شرقی و چوبیندر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان گفت: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه، رژه خودرویی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نشست‌های بصیرتی، سیاسی و اجتماعی با حضور کارشناسان، نورافشانی آسمان و حضور در راهپیمایی بزرگ ضداستکباری ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های شاخص در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان