۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد
کد خبر: ۳۳۹۹۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور جزئیات ثبت نام در دوره دوم آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.

جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین؛حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ،درباره جزئیات ثبت نام در دوره دوم آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های دوم کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دو مرحله انجام می گیرد.

توکلی گفت: مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و با توجه به مهلت تعیین شده در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ آذر ماه ۹۸ پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در مرحله اول در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی در ادامه تصریح کرد: مرحله اول ثبت نام برای مساعدت با کسانی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نشده اند از روز دوشنبه، ۱۴ بهمن آغاز و در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن به پایان می رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: این دسته از داوطلبان می توانند به منظور شرکت در آزمون و برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

او در پایان گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر یعنی ۱۶ لغایت ۲۸ آذر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند شرایطی فراهم شده تا در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ بهمن برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان