۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۱۶۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر پخش می‌شود/ تدارک دو برنامه انتخاباتی در مرکز قزوین
کد خبر: ۳۳۹۹۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۵:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

۱۶۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر پخش می‌شود/ تدارک دو برنامه انتخاباتی در مرکز قزوین

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: عمده فعالیت ما در دهه فجر انعکاس فرآیندها و رویدادهای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و عملکرد آن‌هاست که در این راستا ۹۶۰ دقیقه در سیما و تلویزیون و ۶۶۰ دقیقه در رادیو برنامه‌ریزی شده است.

۱۶۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر پخش می‌شود/ تدارک دو برنامه انتخاباتی در مرکز قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سعید انبارلویی عصر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در سالن جلسات صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: عمده فعالیت ما در دهه فجر انعکاس فرآیندها و رویدادهای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و عملکرد آن‌هاست که در این راستا ۹۶۰ دقیقه در سیما و تلویزیون و ۶۶۰ دقیقه در رادیو برنامه‌ریزی شده است.
 
وی افزود: همچنین در ۱۰ برنامه‌ ۳۰ دقیقه‌ای که در سیما تولید و پخش می‌شود، به دولت فرصت دادیم تا عملکرد و کارنامه خود را به مردم ارائه کند که استاندار قزوین در این برنامه حضور می‌یابد.
 
مدیرکل صداوسیمای قزوین اذعان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مردمی است، لذا تمامی برنامه‌های مردمی که در سطح استان برگزار می‌شود باید در تلویزیون منعکس شود تا شور انقلابی مردم پس از ۴۱ سال به تصویر کشیده شود.
 
اولویت‌های استان شکوفایی در قالب گام دوم انقلاب است
وی بیان کرد: در دهه فجر که یک فرصت بسیار مهم است باید تمامی رسانه‌ها با انرژی و انگیزه بیشتری پای کار بیایند و جشن‌های انقلاب که در سطح استان برگزار می‌شود نیز به تصویر کشیده شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به انتخابات مجلس عنوان کرد: انتخابات مجلس بزرگترین رویداد سیاسی کشور و استان است و وظیفه ما کار در حوزه تبیینی و تشریحی است که در این زمینه به طور کلی ۳ هزار و ۵۷۹ دقیقه برنامه در سیماوصدای قزوین پخش می‌شود؛ همچنین ۵ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه هم در رادیو پخش می‌شود.
 
وی ابراز کرد: چهار قطعه موسیقی در ۱۲ دقیقه با استفاده از هنرمندان و ظرفیت‌های استان ساخته و پخش می‌شود؛ همچنین انتخابات فرآیندی است که باید سطح آگاهی مردم بالا برود لذا دو برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با موضوع انتخابات به مدت ۴۵ دقیقه در طول هفته تولید و پخش می‌شود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: باتوجه به اینکه انتخابات باید برای اقشار مردم تبیین شود لذا یک برنامه تحت عنوان "ملت ایران، خانه ایران" با حضور مردم و کارشناسان تولید و پخش می‌شود که مردم به بیان نظرات و مباحثی که دارند، می‌پردازند.
 
این مقام مسئول گفت: دو برنامه ویژه برای روز انتخابات درنظر گرفتیم که در مجموع ۱۵ ساعت است و به طور زنده پخش خواهد شد.
 
انبارلویی تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، رسانه‌ها باید شکل جدید و پرانرژی را از رسانه خود متناسب با این بیانیه ارائه دهند، لذا مردم باید صدای خود را از رسانه‌ها بشنوند چراکه صدای مردم به حق است.
 
وی یادآور شد: مردم مطالبات و نظراتی دارند که باید مطرح شود و این بیان‌ها منجر به نتیجه و رسیدگی شود که اولویت‌های استان شکوفایی در قالب گام دوم انقلاب است که با هم افزایی و کمک رسانه‌ها اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام/۲۰۰۲
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان