۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین معامله قرن در واقع سرقت قرن است/ اقتصاد مقاومتی فقط در رفع معیشت مردم خلاصه نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۹۹۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

معامله قرن در واقع سرقت قرن است/ اقتصاد مقاومتی فقط در رفع معیشت مردم خلاصه نمی‌شود

امام جمعه شهر الوند گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در رفع معیشت مردم خلاصه نمی‌شود بلکه نقطه‌ی هدف خودکفایی و خودباوری است.

معامله قرن در واقع سرقت قرن است/ اقتصاد مقاومتی فقط در رفع معیشت مردم خلاصه نمی‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح‌قزوین؛ حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در مراسم گرامی داشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز(شنبه) در گلزار شهدای استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: ورود امام (ره) در فرودگاه که همراه با استقبال میلیونی مردم بود شروعی برای ایجاد استقلال کشور و آزادی از دست ستم طاغوت همراه با تکیه بر خدا، مقاومت و استقامت بود.

وی افزود: انقلاب نهالی بود که توسط امام کاشته شد و امروز تبدیل به درخت تنومندی شده که تن مستکبران عالم را به لرزه درمی‌آورد.

امام جمعه شهر الوند اذعان کرد: انقلاب به ثمر رسیده‌ی امروز و شکست نظام شاهنشاهی، همان حکومت اسلامی است که انبیاء الهی و ائمه انتظار آن را داشتند‌.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز با اقتدار در مقابل شیاطین و ابرقدرت‌های مستکبر که قصد توطئه و فتنه دارند؛ ایستاده است.

این مقام مسئول درباره‌ی معامله‌ی قرن ابراز کرد: معامله‌ی قرن در واقع سرقت قرن است و مستکبران و صهیونیست‌ها بدانند که قطره قطره خون شهید سلیمانی برای ما یک راه ادامه دار و یک هدف بالا است.

وی بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب طولی نخواهد کشید که مردم ایران و نیروهای مقاومت در قدس نماز جماعت اقتدا می‌کنند و بساط اسرائیل و پایگاه‌های امریکا در جهان برچیده می‌شود.

مهدوی عنوان کرد: رهبر انقلاب سال گذشته پیام خود را در قالب بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی برای مسئولان و مردم مطرح کردند و ذیل این بیانات هفت ماموریت مهم انقلاب مانند علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد، فرهنگ و سبک‌زندگی را ابلاغ کردند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها در رفع معیشت مردم خلاصه نمی‌شود بلکه نقطه‌ی هدف خودکفایی و خودباوری است؛ همچنین در مبارزه با فساد و تعیین عزت ملی و مرزبندی با دشمن باید دانست که مذاکره جوابگو نیست و این انقلاب با مقابله در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌تواند یک انقلاب اسلامی، علوی و مهدوی باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: نکته مهم بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان بودند که به عنوان نقطه‌ی امید معرفی شدند تا ما نسبت به آینده ترسی نداشته باشیم و انقلاب اسلامی را مقدمه‌ای برای انقلاب مهدوی بدانیم.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان