۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود/ اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم
کد خبر: ۳۳۹۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی هنری سپاه استان:

۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود/ اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قزوین گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی به مناسبت ۳۳۴ شهید دانش‌آموز استان قزوین تحت عنوان "لاله‌های روشن" در سطح دبیرستان‌های استان برگزار می‌شود.

۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی در قزوین برگزار می‌شود/ اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرهنگ محمد امیری مقدم پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست خبری که در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع و متعددی پیش‌بینی شده که در سطح رده‌های بسیج، مساجد و نواحی مقاومت استان اجرا می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از هزار برنامه در سطح استان پیش بینی شده است که برخی از برنامه‌ها به صورت کلی و موردی است که از جمله آن اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی و برگزاری ۸۰ نشست شهرستانی و ناحیه‌ای در سطح استان توسط حوزه‌های مقاومت است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قزوین تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی در واقع روشنگری سیاسی و پرداختن به نقش جمهوری اسلامی در بحث گفتمان فرهنگ مقاومت در سطح منطقه و همچنین بحث انتخابات مجلس است.

وی عنوان کرد: برای این ایام بیش از ۴۰ مسابقه ورزشی در سطح رده‌های بسیج و سپاه، بیش از ۴۰ مسابقه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با ائمه جماعات، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا تحت عنوان مهمانی لاله‌ها پیش‌بینی شده است.

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلم شهید سلیمانی در قزوین 

امیری مقدم بیان کرد: برپایی بیش از ۲۰ مورد کارگاه‌های سبک زندگی و سواد رسانه‌ای، اردوهای جهادی و میزخدمت و اردوهای محرومیت زدایی، اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم سطح استان از دیگر برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۳۳۴ یادواره شهدای دانش‌آموزی به مناسبت ۳۳۴ شهید دانش‌آموز استان قزوین تحت عنوان لاله‌های روشن در سطح دبیرستان‌های استان برگزار می‌شود و برای همین منظور فضا سازی مدارس انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قزوین تصریح کرد: اجرای مسابقات مختلف با موضوع ایثار و شهادت و مقاومت در سطح مدارس، جشن بزرگ گلبانگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حاج حسین یکتا در سالن ورزشی الغدیر، همایش رژه موتورسواران در میدان ارتش از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است.

وی عنوان کرد: روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با عنوان "جهاد، مقاومت، استکبارستیزی" نامگذاری شده و همایش گرامیداشت دهه فجر و مراسم گرامیداشت چهلم حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سرتیپ پوردستان در مسجد امام حسن عسگری کوثر برگزار می‌شود.

امیری مقدم در پایان گفت: روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب و اربعین سردار سلیمانی با عنوان "حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها" نامگذاری شده و راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم در حمایت از انقلاب و نظام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان