۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین اجراي بيش از ۱۰۰۰عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین/ سپاه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند
کد خبر: ۳۳۹۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان خبر داد

اجراي بيش از ۱۰۰۰عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین/ سپاه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: بیش از هزار برنامه در عرصه‌های مختلف بصیرتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برنامه‌های ارزشی و یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی در سطح استان برگزار می‌شود.

اجراي بيش از ۱۰۰۰عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین/ سپاه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی امروز(پنج شنبه) در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های شاخص گرامیداشت دهه فجر استان در سالن روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و برنامه‌های متعددی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دهه مبارک فجر امسال را در حالی آغاز می‌کنیم که همچون گذشته دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب علیه کشور ما دسیسه‌ها و نقشه‌های شومی برای براندازی حکومت طراحی می‌کردند؛ در سال جاری هم با یک حرکت وقیحانه و بزدلانه یکی از سرداران و فرزندان نظام و انقلاب و اسلام را به درجه رفیع شهادت رساندند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین تصریح کرد: فقدان سردار حاج قاسم سلیمانی به حدی بزرگ است که نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد ‌و باید همواره رشادت‌های آن مرد بزرگ را که در زمان حیات خود مایه افتخار جهان اسلام بوده و بعد از شهادت هم اثرگذاری و برکات این شهید بزرگوار بسیار بالا بوده و منجر به اتفاقات بسیار مبارکی همچون بحث استقبال بی‌نظیر مردم ایران و دیگر اقصی نقاط جهان به این مرد بزرگ اسلام شد گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: کار انقلابی و بزرگی که فرزندان انقلاب و نظام انجام دادند و این شجاعت را نشان دادند که بعد از جنگ جهانی دوم اقدام بزرگی بوده و بنا به تعبیر رهبری سیلی محکمی به دشمن زدند.

طاهرخانی بیان کرد: اربعین سردار سلیمانی مصادف با سالروز پیروزی انقلاب شده است و ما وظیفه داریم که مناسبت امسال را شکوهمندتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به صورت مردمی باشد و از حالت دولتی خارج شود که هر سال هم بدین صورت است.

افتتاح ۴۰ پروژه در سه دهستان شهرستان قزوین

این مقام مسئول گفت: امسال اولین سال از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بود که به صورت راهبری اعلام کردند. با توجه به نگاهی که رهبری به جوانان انقلاب و نظام و جهان اسلام دارند امیدواریم بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: شعاری که امسال به عنوان محور برنامه‌های دهه فجر انتخاب شده"انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" است.

وی اضافه کرد: در ستاد دهه مبارک استان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و بیش از هزار برنامه در سطح استان در عرصه‌های مختلف بصیرتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برنامه‌های ارزشی و یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

طاهرخانی عنوان کرد: ۱۶ بهمن ماه امسال برای اولین بار در سطح کشور شاهد برگزاری ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش‌آموزی با عنوان لاله‌های روشن هستیم.

وی تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور شنبه مصادف با اولین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل به کشور، رژه موتورسواران نیروی مسلح با مشارکت مجموعه سپاه و بسیج ساعت ۸ صبح به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

طاهرخانی بیان کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ارائه خدمات اجتماعی و پزشکی در مناطق کمتر توسعه یافته، حضور مجموعه نیروهای مسلح و سپاه و بسیج در منازل خانواده شهدا و برگزاری مسابقات قرآن از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان هم در مناطق محروم حضور یافته به طوریکه بیش از ۴۰ پروژه در سطح سه دهستان در منطقه شهرستان قزوین افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین عنوان کرد: بعد از دهه فجر نیز شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ خواهیم بود که همان برگزاری انتخابات مجلس است که حضور باشکوه مردم بصیر در پای صندوق‌های رای مصادیقی از ناامیدی دشمن است.

وی در پایان گفت: سپاه از کاندیدا، شخص و جریان خاصی حمایت نمی‌کند و هرکسی که مورد تایید اعضای شورای نگهبان قرار گیرد برای ما قابل احترام است؛ البته ما وظیفه بصیرتی و روشنگری داریم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان