۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین قدر خود را بدانیم که مشکی‌پوش حضرت زهرا(س) شده‌ایم/ هرکس در راه انقلاب خیانت کند از مسیر ظهور کنار گذاشته می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۹ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل مذهبی:

قدر خود را بدانیم که مشکی‌پوش حضرت زهرا(س) شده‌ایم/ هرکس در راه انقلاب خیانت کند از مسیر ظهور کنار گذاشته می‌شود

کارشناس مسائل مذهبی گفت: بسیاری از مردم در این شهر حضور دارند که برای روضه‌ی حضرت زهرا(س) دعوت نمی‌شوند؛ عده‌ای هنوز نمی‌دانند شب شهادت حضرت زهراست، باید قدر خود را بدانیم که مشکی پوش این بانوی بزرگوار شده‌ایم و ائمه در این ایام خاطرخواه ما هستند.

قدر خود را بدانیم که مشکی‌پوش حضرت زهرا(س) شده‌ایم/ هرکس در راه انقلاب خیانت کند از مسیر ظهور کنار گذاشته می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام هادی‌پور در شب سوم فاطمیه در هیئت حسین جان قزوین اظهار کرد: ما باید تصمیم بگیریم که درجه‌ی زندگی ما در چه سطحی قرار بگیرد، خدا می‌فرماید راه را به شما نشان دادیم انتخاب با شماست که شکر نعمت یا کفران نعمت کنید.

وی افزود: عمر ما مثل برق و باد می‌گذرد؛ می‌خواهیم در جنات عدل، کنار ائمه باشیم یا پای شهوت دنیا بایستیم انتخاب باخودمان است. راه هدایت به ما نشان داده شده و امروز انتخاب با خودمان است؛ نهایت شهوت‌رانی و دنیا پرستی چیست؟ ما محب فاطمه‌ایم و همین که اینجا نشسته‌ایم نشانه این مسیر هدایت است.

این کارشناس دینی عنوان کرد: بسیاری از مردم در این شهر حضور دارند که برای روضه‌ی حضرت زهرا سلام الله دعوت نمی‌شوند؛ عده ای هنوز نمی‌دانند شب شهادت حضرت زهراست. باید قدر خود را بدانیم که مشکی پوش این بانوی بزرگوار شده‌ایم و ائمه در این ایام خاطرخواه ما هستند.

وی بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش ایشان را شهید زنده خطاب کرده بود، از سالیان گذشته راهش که مسیر حق است را انتخاب کرده بود. این راه سه محور است که محبوب حضرت زهراست.

هادی پور در تشریح سه محور هدایت ادامه داد: قرائت و همنشینی با قرآن اولین مسیر هدایت و سعادتمندی انسان است. ما چقدر قرآن می‌خوانیم و همنشین این کتاب الهی هستیم؟ نمونه ای از تربیت فاطمی که در روایت می‌خوانیم کنیزی باتمام محبتی یک شاخه گل به اباعبدالله هدیه می‌دهند و آقا ایشان را آزاد کرد و اطرافیان امام حسین(ع) به ایشان گفتند این کنیز خیلی قیمت داشت آقا فرمود ما تربیت شده‌ی مکتب قرآنیم.

وی اضافه کرد: من و شما که می‌خواهیم خودسازی کنیم باید به سازنده آن رجوع کنیم. ما باید به امام حسین(ع) تکیه کنیم تا ما را از نوکری دنیا و شهوت پرستی نجات بدهد. امام حسین (ع) می‌فرماید:" یک عمل صالح مثل یک شاخه گل است تا برای آزادی نفس از وسوسه‌های شیطان رهایی یابیم." بعضی‌ها اینگونه نیستند و خدا در مورد آنها می‌فرماید؛ این افراد، خدایشان شیطان است آیا با شما عهد نکردم بندگی شیطان نکنید؟

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه بندگی شیطان یعنی نگاه به نامحرم، غیبت و تهمت؛ عنوان کرد: ما تربیت شده قرآن هستیم باید به محکم‌ترین ریسمان یعنی قرآن کریم چنگ بزنیم. قرآن مهمترین کتاب تربیتی بشر است خداوند کلمه به کلمه آن را دقیق آفریده است. این قرآن ۶۲۳۶ آیه دارد این کتاب معجزه است هیچ کس نمی‌تواند مانند آن را بیاورد.

وی گفت: ما در زمان حال به شدت به ظهور نزدیک شده‌ایم با حوادثی که پیرامون ما اتفاق افتاده است این موضوع به خوبی نمایان است. در اصل ما در حال آماده سازی زمینه ظهور هستیم و این زمینه سازی به همت خودمان و تقویت جریان مقاومت شکل می‌گیرد.

هادی پور عنوان کرد: عده‌ای به زودی رسوا خواهند شد هرکس که در مسیر انقلاب و آرمان‌های انقلاب خیانت کند از مسیر حرکت به سوی ظهور کنار گذاشته خواهد شد. باید بصیرت داشته و آمادگی خود را در شرایط مختلف حفظ کنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان