۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پاسخگویی مدیر کل اوقاف قزوین به شهروندان با اجرای طرح سامد
کد خبر: ۳۳۹۸۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۶ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بازرسی اوقاف قزوین خبر داد؛

پاسخگویی مدیر کل اوقاف قزوین به شهروندان با اجرای طرح سامد

مسئول بازرسی اوقاف قزوین گفت: در راستای پاسخگویی به شهروندان محترم طرح سامد با پاسخگویی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار می‌شود.

پاسخگویی مدیر کل اوقاف قزوین به شهروندان با اجرای طرح سامد

سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: طرح پاسخگویی تلفنی به شهروندان محترم با عنوان طرح سامد در قزوین برگزار می‌شود و هدف از راه اندازی این سامانه توسط دولت محترم، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباط موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسایل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری طرح سامد، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین روز دوشنبه 7 بهمن ماه 98  از ساعت 10:30 الی 12 با حضور در استانداری قزوین پاسخگو شهروندان محترم در حوزه‌های مختلف اوقافی و امامزادگان و بقاع متبرکه و فعالیت‌های قرآنی است.

مسئول بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ابراز کرد: شهروندان محترم می‌توانند با شماره گیری تلفن 111 بدون واسطه و مستقیم مشکل خود را با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین مطرح نمایند.

وی در پایان گفت: این طرح به همت اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری قزوین و با همکاری روابط عمومی‌های سایر دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان