۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۷۴ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد
کد خبر: ۳۳۹۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۶ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین:

۱۷۴ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین گفت: در جریان بازدیدهای صورت گرفته، ۸ ماه گذشته توسط بازرسان اتحادیه، بیش از ۱۷۴ واحد صنفی شناسایی شده که فاقد مجوز و پروانه‌ کسب بودند جهت‌ پلمپ به اتاق اصناف مرکز استان معرفی شدند.

۱۷۴ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره نظارت بر رستوران‌های سطح شهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی فعالیت‌های اتحادیه، اجرایی شدن طرح شناسایی واحدهای فاقد پروانه کسب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها، تالارهای پذیرایی و رسته‌های وابسته شهرستان قزوین افزود: بر این اساس در جریان بازدیدهای صورت گرفته توسط بازرسان اتحادیه، برای 37 واحد صنفی پروانه کسب صادر شد، همچنین 17 واحد صنفی در مرحله صدور و 120 واحد هم در مرحله اقدام برای کسب پروانه کسب هستند.

وی تصریح کرد: واحدهای معرفی شده به اتاق اصناف شامل رسته‌های چایخانه‌ها، سفره خانه‌ها، تالارهای پذیرایی‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پزندگی بیرون بر هستند.

عسگری ابراز کرد: در مدت 8 ماه فعالیت هیئت مدیره جدید، 20 درصد بدهی درآمد از سال‌های 94 تا 97 اتحادیه به اتاق اصناف مرکز استان پرداخت شده است و همچنین اعضاء کمیسیون‌های پنج گانه اتحادیه انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

این مقام مسئول اذعان کرد: دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت مدیره جدید بازسازی اتحادیه است که هم اکنون فاز اول آن که شامل اتاق۵ جلسات و مدیریت به بهره برداری رسیده و فاز دوم هم تا قبل از سال جدید به پایان خواهد رسید.

وی در پایان عنوان کرد: مبلغ پیش بینی شده جهت بازسازی فاز دوم ساختمان مدیریت ۱۵۰ میلیون تومان است که نیم بیشتر آن توسط اعضای اتحادیه به صورت همیاری پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام /2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان