۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تولید روزانه ۴۵۰تُن زباله مازاد در قزوین و حواشی مطرح شده درباره وجود "آفلاتوکسین" در شیر
کد خبر: ۳۳۹۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۵ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

تولید روزانه ۴۵۰تُن زباله مازاد در قزوین و حواشی مطرح شده درباره وجود "آفلاتوکسین" در شیر

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

تولید روزانه ۴۵۰تُن زباله مازاد در قزوین و حواشی مطرح شده درباره وجود "آفلاتوکسین" در شیر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبران است/ دعای حضرت زهرا(س) زمین و زمان نمیشناسد و امروز شامل حال مومنان میشود

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: قیام مردم عراق سیلی محکمی به صورت مستکبرانی است که نمی‌خواهند کشورهای اسلامی آزادی، عزت، آرامش، پیشرفت و استقلال داشته باشند.

زنگ خطر!؛ تولید روزانه ۴۵۰تُن زباله مازاد در قزوین!/ اما و اگرهای سایت پُرماجرای محمدآباد

سایت محمد آباد در استان قزوین از مکان‌هایی است که روزانه ۷۵۰ تا ۸۵۰ تن زباله از ۲۱ شهر و برخی روستاهای استان به این محل منتقل شده و در آن دفع می‌شود اما از گذشته مورد انتقاد طرفداران محیط زیست قرار داشته و با مشکلاتی همراه بوده است.

آتشسوزی انبار بیمارستان شهید رجایی قزوین مهار شد

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از حریق انبار تجهیزات بیمارستان شهید رجایی قزوین و مهار آن توسط آتش نشانان خبر داد. 

تصمیم AFC جنگ روانی علیه ملت ایران است/ پذیرفتن تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا خفتبار است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای انجام بازی‌های تیم‌‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور سوم، نشانه آشکار جنگ روانی و دشمنی باملت ایران است.

وجود ۷۰درصد کارگران غیربومی، عامل بیکاری کارگران قزوین شده/ هیچ دستگاهی حق ندارد پروژه جدید تعریف کند

استاندار قزوین گفت: ۷۰ درصد نیروی کارگری از خارج استان تامین می‌شود در حالی که نیروی بومی استان بیکار است لذا این موارد باید اصلاح شود چراکه رفتارهای اشتباه در گذشته برای ما مشکل ایجاد کرده است.

هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است/ با روحیه انقلابی و فعالیت جهادی، شرکت را به رونق و پویایی رساندیم

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی" گفت: هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است حتی اگر این روند سود زیادی برای شرکت به همراه نداشته باشد.

جایگاه استانی قزوین در بودجه کشور افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه رتبه استانی قزوین باید در زمینه بودجه افزایش یابد، گفت: البته در این زمینه موضوعات و مشکلات مختلفی وجود دارد ولی باید با بسیج همه امکانات و نیروها بتوانیم بودجه این استان را افزایش داده و مشکلات را با سرعت بیشتری برطرف کنیم.

یکی از ویژگیهای بارز شهید سلیمانی اطاعت محض از رهبری بود/ در ایام انتخابات با آبروی افراد بازی نکنیم

نماینده قزوین در خبرگان رهبری گفت: با توجه به قرارگیری در ایام انتخابات باید توجه داشته باشیم که با از بین بردن اخلاق و آبروی افراد فکر نکنیم که موفق می‌شویم؛ لذا با شایعه و تهمت آخرت خود را خراب نکنیم.

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است/ مهگرفتگی در اتوبان قزوین_رشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت : در اتوبان قزوین_رشت مه گرفتگی وجود دارد که توصیه‌ی ما پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و یا استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز است.

ترویج معنویت دینی باید از مراکز و نهادهای علمی شروع شود/ در بیانیه گام دوم، توجه به معنویت از راهکارهای حفظ انقلاب عنوان شده است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به بحث معنویت با رویکرد دینی تاکید دارند و اصرار می‌ورزند که برای حفظ انقلاب باید به بحث معنویت توجه ویژه‌ای شود و برای ترویج آن برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد.

وجود "آفلاتوکسین" در شیر واحدهای صنعتی استان نزدیک به صفر است/ واحدهای لبنی صنعتی به صورت جدی کنترل میشوند

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: تمام روند تولید شیر و فرآورده‌های لبنی در واحدهای صنعتی کنرل شده و وجود آفلاتوکسین در شیر نه تنها بالا نیست بلکه پایین‌تر از حدمجاز استاندارد جهانی و درمواردی نزدیک به صفر است.

تولید روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور/ تا پایان سال ۱۶ هزار اتوبوس فرسوده میشود

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می‌شود که ۶۵ درصد زباله‎ها، تَر و ۳۵ درصد خشک بوده که این وضعیت در سایر کشورها بالعکس است.

بکارگیری افراد در پستهای حساس با استعلام از مراجع ذیصلاح امکانپذیر است

شهردار قزوین درباره نگرانی اعضای شورای شهر قزوین پیرامون جذب افراد بدون طی روند گزینشی و اداری گفت: بکارگیری افراد در پست‌های حساس با استعلام از مراجع ذی‌صلاح امکانپذیر است و اطمینان می‌دهم در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

هدف دشمن فتنه انگیزی برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: هدف دشمن انتخابات پیش رو است که تمام تلاش خود را برای حضور کم رنگ مردم و فتنه انگیزی انجام می‌دهد.

ناکامی حفاران غیرمجاز در منطقه الموت غربی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از دستگیری حفاران غیر مجاز در روستای ده‌‌دوشاب بخش الموت‌غربی خبر داد.

راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی بین دستگاههای استان

استاندار قزوین با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی الکترونیکی بین دستگاه‌های استان گفت: هر چقدر بتوانیم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط بین دستگاه‌ها را مهیا کنیم می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بسیاری باشیم.

وقتی مصوبات شورای برنامهریزی اجرایی نشده یعنی همه کوتاهی کردهایم/ مدیران مقصر باید به دادگاه معرفی شوند

استاندار قزوین گفت: لازم است در استان یک کمیته تشکیل شود و ضمن شناسایی مشکلات و موانع سرمایه گذاری مدیر متخلف شناسایی و به دادگاه معرفی شود؛ البته این ایراد به استانداری هم وارد است که وقتی شورای برنامه‌ریزی تصویب کرده اما اجرا نشده نشان می‌دهد کوتاهی کرده‌ایم.

آبیک؛ هوا ندارد/ نبود عزم جدی برای حل مشکلات صنایع آلاینده در استان قزوین

حضور پررنگ هوای آلوده در آبیک که گاه مانند ابری تاریک بر شهر سایه انداخته و به نظر می‌رسد خیال ترک کردن این شهر را ندارد؛ شاخص آلودگی هوا در این شهر را حتی به عدد ۲۳۴ به معنای هوای بسیار ناسالم رساند و وضع آبیک را برای زندگی اجتماعی و تردد شهروندان اضطراری کرده است.

ورود سامانه بارشی شدید به قزوین/ مسئولان تهمیدات لازم برای مقابله با سیل و طوفان را درنظر بگیرند

‍مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به لزوم پیش‌بینی تمهیدات در پی ورود سامانه بارشی به استان گفت: شهروندان نیز به توصیه‌ها و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران، صدا و سیما و هواشناسی توجه جدی داشته باشند.

شهید سلیمانی نشان خط مقاومت و موتور محرک گام دوم انقلاب است/ با غفلت در بزرگداشت ایام فاطمیه، دچار گرفتاری میشویم

کارشناس مسائل مذهبی گفت: حاج قاسم، نماد همۀ حججی‌ها و مدافعان حرم، نشان خط مقاومت و عزت و موتور محرک گام دوم انقلاب است، اگر نام او زنده بماند مکتب مقاومت و همه شهدا زنده خواهد ماند.

بیش از ۷ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین رسیدگی شد

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تا پایان دی ماه امسال، به بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ پرونده متخلفین اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

دستگیری حفاران غیرمجاز در روستای میزوج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قزوین و پرسنل کلانتری ۱۵ جانبازان، ۶ نفر از حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در روستای میزوج دستگیر شدند.

جزو برترینها در حوزه تولیدات تجهیزات آبنمای کشور هستیم/ فعالیتمان با ۲۰۰هزارتومان آغاز کردیم/ روند اداری نامناسب بسیاری از مخترعان را از کارآفرینی ناامید میکند

مدیرعامل شرکت "آب‌‌آرا" در قزوین گفت: شرکت "آب‌آرا" اولین مجوز شرکت دانش‌بنیان طراحی و تولید تجهیزات آب نما و نرم‌افزارهای کنترلی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را کسب کرده و جزو برترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات آب‌نما در سراسر کشور است.

تشکلهای دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بیتفاوت باشند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت‌های سیاسی و صدور بیانیه می‌دانند؛ درحالیکه تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند.

اولین محموله کمکرسانی قزوین به سیستان و بلوچستان ارسال شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: روز گذشته اولین محموله کمک رسانی شامل اقلام احصاء شده و وسایل گرمایشی مورد نیاز در قالب سه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

سیاست شکست خورده سازش!

رهبر انقلاب با ترسیم خط راه اصلی انقلاب اسلامی و انتقال امید به جامعه یک بار دیگر به زیبایی هرچه تمام‎تر برنامه ریزی‌های نظام سلطه را نقش بر آب و مردم را برای مقاومت و رویارویی هرچه تمام تر با دشمنان اصلی انقلاب آماده ساختند.

خودروهای اینترنتی بازار کار تاکسیرانان را کساد کرده است/ مکاتبات بر زمین مانده بیمه رانندگان

رانندگان تاکسی با مشکلاتی مانند بیمه، گرانی لوازم یدکی و درآمد کم مواجه هستند از سوی دیگر حضور خودروهای مسافربری اینترنتی غیرمجاز امنیت شغلی این رانندگان را تحت شعاع قرار داده است.

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین افتتاح میشود

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین گفت: با افتتاح اولین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دهه فجر، کالاهای اساسی با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

دولتمردان راهکار حل مشکلات اقتصادی را با تکیه بر توان داخلی بلد نیستند/ باید به سمت تامین محصولات مورد نیاز بازارهای همسایه پیش برویم

پژوهشگر اقتصادی ایران گفت: عمده مانع ما این است که قصد حل مشکلات در داخل وجود ندارد و تکیه بر خارج مدنظر است، طبق گفته خود رئیس جمهور که راه حل مشکلات بدون روابط خارجی را بلد نیست؛ بهتر است فضا برای کارشناسانی که توان حل مشکلات را دارد فراهم شود

نیاز به تبادل اقتصادی با خارج؛ بهمعنای ارتباط با چند کشور خاص نیست/ کاهش صادرات نفتی راهکار دستیابی به توسعه پایدار است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین گفت: نیاز به ارتباط با خارج به معنای ارتباط با چند کشور خاص نیست و امروز این امکان وجود دارد که با بسیاری از کشورها که در زمینه‌های مختلف به دانش، تکنولوژی، مواد اولیه و معدنی ما نیاز دارند در ارتباط باشیم و از طریق آن نسبت به درآمد و تامین منابع لازم مالی اقدام کنیم.

پیاز همچنان گران است/ واردات کم؛ موز را شاهنشین میوهها کرد/ ارزانی میوههای زمستانی؛ همچنان یک وعده!

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین گفت: قیمت پیاز به علت بارندگی‌های رخ داده کاهشی نداشته و تولیدی آن کم بود؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آتی این محصول به مقدار کافی در بازار عرضه شود.

مدارس قزوین در شیفت بعدازظهر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی استان در شیفت بعدازظهر امروز به دلیل بارش شدید برف خبر داد.

کاروانهای زیارتی قزوین به سوریه اعزام میشود/ آمادگی موکبهای اربعین برای کمک به سیلزدگان سیستان و بلوچستانی

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به رشادت‌های فراوان مدافعان حرم به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امنیت در شهرهای زیارتی سوریه به طور کامل برقرار شده و کاروان‌های زیارتی آمادگی اعزام زائران به سوریه را به شکل هوایی دارند.

نمایشگاه "انقلاب" در ۷۰ مدرسهی قروین برپا میشود

مسئول اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین گفت: نمایشگاه "مدرسه‌ی انقلاب" با محوریت بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی در ۱۶غرفه برگزار می‌شود که حدود ۷۰مدرسه‌ی استان قزوین در برپایی تمام غرفه‌های این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان