۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بخشی از مدل مقاومت فعال بسیج در فضای مجازی برگزاری رویداد تولید محتوای تخصصی است
کد خبر: ۳۳۹۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳ ساعت: ۲۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

معاون شمسا (شبکه مردمی سایبری انقلاب) سازمان فضای مجازی بسیج:

بخشی از مدل مقاومت فعال بسیج در فضای مجازی برگزاری رویداد تولید محتوای تخصصی است

معاون شبکه مردمی سایبری سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به دومین رویداد تولیدمحتوای تخصصی بسیج، گفت: برگزاری این رویدادها، در شرایطی که دولت پیرامون استقلال و حاکمیت در فضای مجازی گامی برنداشته است می تواند نقشی ارزنده در به هم زدن معادلات در فضای مجازی باشد.

بخشی از مدل مقاومت فعال بسیج در فضای مجازی برگزاری رویداد تولید محتوای تخصصی است

به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین؛ فرهاد نظریان سامانی مسئول معاونت شبکه مردمی سایبری سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به دومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج، اظهار کرد: برگزاری این رویدادها، در شرایطی که دولت پیرامون استقلال و حاکمیت در فضای مجازی گامی برنداشته است و این فضا در مقیاسی وسیع جولانگاه دشمن در تسخیر افکار شده است، می تواند نقشی ارزنده در به هم زدن معادلات در فضای مجازی باشد.

وی افزود: متاسفانه تفکر سازش با غرب و عدم اعتقاد دولتمردان به حوزه ساخت استحکام درونی نظام بر اساس ظرفیتهای داخلی، علی رغم تاکیدات جدی رهبر معظم انقلاب، در همه حوزه ها من جمله فضای مجازی، کشور را دچار خسارتهای زیان آور و غیرقابل جبرانی کرده است. تمام اتفاقات اخیر به خاطر عدم مدیریت و نبود حاکمیت ایران بر فضای مجازی است.

نظریان در ادامه با اشاره به مسدود شدن حسابهای کاربری بسیاری از دغدغه مندان انقلابی در توییتر و اینستاگرام تصریح کرد: شبکه سازی و سازماندهی جریان انقلاب در یکی دو سال گذشته در فضای مجازی و مخصوصا شبکه های اجتماعی خارجی باعث شد که جریان تولید و شارش محتوای متنی و چندرسانه ای در بزنگاهها، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران تغییر کند و این همان چیزی است که دشمن تحمل دیدن آن را ندارد و دست به ترور اکانتها و مسدود سازی و تحریم آنها زده است که همین موضوع در روایت گری گسترده کاربران در محکومیت امریکا پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمود عینی پیدا کرد.

معاون شمسا سازمان فضای مجازی بسیج ادامه داد: شناسایی ظرفیتهای مردمی و نخبه کشور در حوزه تولید محتوای دیجیتال اعم از بازی های رایانه ای و پویانمایی و شبکه کردن آنها، اهدافی است که بسیج در ادامه سیاست مقاومت فعال خود در حوزه سایبر، پیگیری کرده و مطمنا تاثیر به سزایی در این حوزه خواهد داشت و با شبکه سازی نخبگان و حضور بسیجیان صاحب فن و ایده، سرمایه گذاری ویژه در حوزه بازیهای رایانه ای در بسیج آغاز شده است.

وی در پایان با اشاره به جنگ هیبریدی دشمن علیه ملت ایران، گفت: مهمترین حوزه تمرکزی در جنگ هیبریدی، رسانه و فضای مجازی است که سرمایه گذاری جدی در اردوگاه دشمن روی آن صورت گرفته است ولی بحمدالله در سازمان فضای مجازی بسیج و با همکاری سایر نهادها و سازمانهای فعال در این حوزه، اقدامات به هنگام در خنثی سازی این جنگ مرکب، پیش بینی شده است.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان