۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استعدادیابی قایقرانی در هشت استان کشور آغاز شده است
کد خبر: ۳۳۹۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس فدراسیون قایقرانی در قزوین:

استعدادیابی قایقرانی در هشت استان کشور آغاز شده است

رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع عمومی و سالیانه هیئت قایقرانی استان قزوین گفت: استعدادیابی قایقرانی برخلاف دوره‌های گذشته با نظارت مستقیم فدراسیون در هشت استان کشور آغاز شده است.

استعدادیابی قایقرانی در هشت استان کشور آغاز شده است

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ مجمع عمومی و سالیانه هیئت قایقرانی استان قزوین با حضور دکتر سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی، رضا ماهوتی رئیس گروه ورزش قهرمانی و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

دکتر سهرابیان در این مجمع با تبریک موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران و قهرمانان استان قزوین در میادین مهم جهانی و آسیایی از حمایت‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از قایقرانی استان قزوین قدردانی کرد و افزود: برای استعدادیابی در سراسر کشور با آموزش و پرورش رایزنی و صحبت شده است و ما به کمک این دستگاه برای استعدادیابی در این رشته نیازمند هستیم.

وی اضافه کرد: ما از این دستگاه، کمک مالی نیاز نداریم و البته به هیچ دستگاه و نهاد دیگری نیز به صورت عابر بانک و قلک پول نگاه نمی‌کنیم.

سهرابیان ادامه داد: کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون قایقرانی زیر نظر محمدعلی قرائت دارای پست دکتری تربیت بدنی از آلمان به تازگی کار خود را شروع کرده و منتظر پیام استان‌ها از جمله قزوین برای شروع استعدادیابی در آنها است.

وی اضافه کرد: به محض دریافت پیام آمادگی استان‌ها، کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون قایقرانی به همراه کارشناسان خود وارد عمل شده و ورزشکاران را با توجه به انگیزه، توانمندی و فیزیک بدنی به یکی از هشت رشته زیر مجموعه فدراسیون سوق می‌دهد.

سهرابیان ادامه داد: از هفته آینده نیز چندین استاد دانشگاه که در زمینه کاری خود نخبه هستند ورزشکاران علاقه‌مند و استعدادهای کشف شده را مورد مطالعه قرار ‌می‌دهند تا کار هدایت آنها به رشته‌های زیرمجموعه به درستی انجام گیرد.

بودجه هیئتهای قایقرانی ۴.۵ برابر افزایش یافت

وی اضافه کرد: مسئولان هیئت‌ها وظیفه دارند برای حفظ و مراقبت از استعدادهایی که در رشته‌های مختلف زیر مجموعه فدراسیون، کشف و پرورش می‌یابند، تلاش کنند و اجازه ندهند انگیزه و روحیه آنها برای حضور در عرصه‌های ورزشی از میان برود.

سهرابیان با بیان اینکه امیدواریم فدراسیون قایقرانی با کمک همه به جایگاهی که شایسته آن است برسد، افزود: تیم قایقرانی جوانان ایران به صورت مستمر برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ فرانسه تمرین می‌کنند تا در مسابقات المپیک، حداقل به سطحی برسیم که نام ایران بر تن حریفان لرزه بیندازد و طی ۱۲ سال آینده حتما به مدال المپیک در این رشته دست یابیم.

این مقام مسئول ادامه داد: من این نوید را می‌دهم که این خانواده در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مدال‌های طلایی‌ را به دست خواهد آورد که رنکینگ ایران را ارتقا خواهد داد و باعث آبرو و افتخار همه ما خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: در این شرایط بودجه هیئت‌های قایقرانی سراسر کشور نسبت به سال گذشته ۴.۵ برابر افزایش یافت و به حساب آنها واریز شد.

سهرابیان گفت: ما هم اینک با مشکلات مالی و تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم و باید خود را برای شرایط جنگی آماده کنیم که نیازمند یک گروه و تیم قوی است.

انتهای پیام/7003

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان