۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است/ با روحیه انقلابی و فعالیت جهادی، شرکت را به رونق و پویایی رساندیم
کد خبر: ۳۳۹۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی":

هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است/ با روحیه انقلابی و فعالیت جهادی، شرکت را به رونق و پویایی رساندیم

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی" گفت: هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است حتی اگر این روند سود زیادی برای شرکت به همراه نداشته باشد.

هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است/ با روحیه انقلابی و فعالیت جهادی، شرکت را به رونق و پویایی رساندیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ شرکت "تک پرس میرزایی" یکی از واحدهای تولیدی واقع در شهرصنعتی البرز است که در زمینه تولید فرغون پرسی قلابدار، بیل و قطعات خودرو فعالیت دارد.

این واحد تولیدی با محوریت پایگاه بسیج کارگری شهید شیرودی در سال 98 رتبه نخست را کسب کرد و در کنار فعالیت‌های تولیدی فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌دهد و تمام پرسنل این مجموعه با علاقه و داوطلبانه در برنامه‌های مختلف این پایگاه که محلی برای کار فرهنگی و اقتصادی است، شرکت دارند.

میرزایی درباره راه‌اندازی فعالیت تولیدی این شرکت اظهار کرد: با شروع فعالیت اقتصادی ابتدا وضعیت مناسبی نداشتم و سال‌ها به صورت دوشیفت کار می‌کردم، اما پس از مدتی در سال 80 یک دستگاه پرس خریداری کرده و رفته رفته فعالیت خود را توسعه دادم.

وی ادامه داد: هم اکنون 70 نفر در این شرکت فعالیت می‌کنند و تمام مراحل تولید از طراحی تا اجرا توسط خود کارکنان شرکت انجام می‌شود و حتی قالب‌ها و پرس هیدرولیکی طراحی و ساخته شده است.

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی" ابراز کرد: در سال گذشته که تولید فرغون را آغاز کردیم بازاری برای فروش وجود نداشت و شرکت رو به ورشکستگی بود اما با امید و باوری که داشتیم تمام پرسنل در مراسم تشییع شهید محمدرضایی در قزوین و شال شرکت کردیم و از روز بعد از آن با توسلی که صورت گرفته بود تولید ما رونق گرفت تا جایی که اکنون فرصت پاسخگویی به مشتریان را نداریم.

وی تاکید کرد: به ما ثابت شد که هر چه داریم به برکت خون شهداست و خود من از ابتدای انقلاب عضو بسیج هستم و اکنون نیز در این شرکت پایگاهی با نام شهید شیرودی شکل گرفته و به حضور در قشر کارگران بسیجی افتخار می‌کنم.

حضور در عرصه اقتصاد و کمک رسانی در بحران‌ها

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در پایگاه بسیج عنوان کرد: تمام پرسنل به طور داوطلبانه در فعالیت‌های مختلف بسیج شرکت داشته و هرجا که به حضور بسیج نیاز باشد حاضر می‌شوند؛ همچنین هر سال با هزینه شخصی کارگران را به راهیان نور اعزام می‌کنیم.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج شهید شیرودی در سال 96 در شرکت راه اندازی شد و بسیجی شدن کارگران در اخلاق، رفتار و سبک زندگی آن‌ها تاثیرگذار بوده است.

میرزایی اذعان کرد: یکی از اهداف ما این است که فعالیت شرکت را به دوشیفت افزایش دهیم و با این اقدام حداقل 100 نیرو به تعداد کارگران اضافه می‌شود.

وی درباره کمک رسانی شرکت در حوادث طبیعی گفت: در سیلی که در ابتدای سال رخ داد 200 فرغون برای لرستان و 100 مورد برای گلستان ارسال شد، همچنین برای زلزله زدگان نیز کمک‌هایی را ارسال کردیم.

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی" ابراز کرد: در شرایط امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید با تمام توان در عرصه تولید حضور داشت، کارگران این شرکت نیز تا روزی که در توانشان باشد با تمام قدرت به فعالیت اقتصادی خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: تاکنون نه تنها برای شرکت خود هیچ وامی دریافت نکرده‌ ایم بلکه به واحدهای مختلف از جمله بیمه و دارایی نیز بدهی نداریم و حقوق پرسنل به موقع پرداخت می‌شود.

این مدیر بسیجی ابراز کرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور باید به توانمندی‌های داخلی تکیه داشت چراکه نمی‌توان به امید کشورهای همسایه منتظر ماند و استقلال و اقتصاد کشور را معطل بیگانگان گذاشت.

وی تاکید کرد: پشتکار و همت لازمه کار تولیدی است؛ خوشبختانه کشور ما از منابع طبیعی غنی است که با همین امکانات می‌توان بیکاری را رفع و حوزه اشتغال‌زایی را رونق بخشید. کارگران این شرکت با همین تفکر وارد میدان کار شدند و اکنون بیل ما با قیمت 50 هزار تومان به فروش می‌رسد و با بیل ژاپنی با قیمت بالاتر درحال رقابت است.

ضرورت حمایت همه جانبه اقتصادی و معنوی از کارگر

میرزایی با اشاره به میزان تولید این شرکت عنوان کرد: ماهانه سه هزار فرغون، 100 هزار بیل و 800 تا 900 تن قطعات خوردو تولید می‌کنیم و صادرات نیز جزو برنامه‌های ما قرار دارد و حتی میزانی از تولیدات نیز به کشور عراق ارسال شده است.

وی عنوان کرد: روحیه انقلابی در روند تولید تاثیر بسزایی دارد و در رونق تولید به پشتکار و صداقت نیازمند هستیم، متاسفانه برخی تولیدکنندگان جنس باکیفیت تولید کرده اما با برند خارجی به فروش می‌رسانند.

مدیر شرکت "تک پرس میرزایی" در پایان ابراز کرد: هدف ما چرخاندن چرخ تولید و رفع بیکاری کارگران است حتی اگر این روند سود زیادی برای شرکت به همراه نداشته باشد. حتی در این شرایط از کشور روسیه درخواست صادرات فرغون داشتیم.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان