۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از تولیدات برتر "دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسيج" حمایت می‌کنیم
کد خبر: ۳۳۹۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر شورای عالی فضای مجازی:

از تولیدات برتر "دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسيج" حمایت می‌کنیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: بعد از این مسابقات تلاش می‌کنیم تولیدات برندگان را در سکوی‌های ملی و آپ استورهای بومی قرار داده و در مرکز ملی فضای مجازی کشور از آنها حمایت می‌کنیم.

از تولیدات برتر "دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسيج" حمایت می‌کنیم

به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین؛ ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی صبح امروز با حضور در اتاق مانیتورینگ دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از نزدیک در جریان برگزاری رقابت شرکت کنندگان در سراسر کشور قرار گرفت.

فیروزآبادی در این بازدید با مراکز استان‌ها و محل‌های برگزاری رویداد در سراسر کشور ارتباط زنده برقرار کرده و در سخنانی گفت: امروز بیشترین توطئه‌ها علیه جوانان ما در فضای مجازی رخ داده است؛ به عنوان نمونه در یک اقدام بی‌سابقه، اپلیکیشن‌های ایرانی از روی گوشی 30 میلیون کاربر حذف شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: ده‌ها هزار صفحه مجازی در توییتر و اینستاگرام که تولید محتوایی مخالف با دشمنان داشتند حذف شدند؛ لذا نیاز ما به داشتن زیرساخت‌های بومی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در پایان گفت: بعد از این مسابقات تلاش می‌کنیم تولیدات برندگان را در سکوی‌های ملی و آپ استورهای بومی قرار داده و در مرکز ملی فضای مجازی کشور از آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان